معاون فرماندار محمودآباد:

رویکرد اساسی دولت تقویت تشکل های مردمی است

۱۳۹۴/۰۵/۱۲ - ۰۹:۱۸:۳۵
کد خبر: ۳۰۴۸۶۵
رویکرد اساسی دولت تقویت تشکل های مردمی است
معاون فرمانداری محمودآباد بر نقش سازمان های مردم نهاد در تحقق سرنوشت مردم تاکید کرد.

حسین زراعتی، معاون فرمانداری محمودآباد، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در جلسه هیات نظارت بر سازمان های مردم نهاد شهرستان محمودآباد با اشاره به نقش سازمان های مردم نهاد در تحقق سرنوشت مردم گفت: اراده و عزم مردم برای مشارکت و تعیین سرنوشت اجتماعی خود از طریق تشکل های مردمی و بومی تحقق می یابد.

وی گفت: رویکرد اساسی دولت یازدهم تقویت تشکل های مردمی در جامعه مردم سالار دینی است و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود به عنوان یک اصل در قانون اساسی و برنامه پنجم توسعه و همچنین با نگاهی جدی از سوی دولت تدبیر و امید در برنامه ششم لحاظ شده است.

وی افزود: دولت به منظور کوچک سازی بدنه خود و افزایش خدمات به شهروندان با بهره مندی از سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی از ظرفیت های مردم برای تحقق سرنوشت خود به صورت فرایندی نظامند و مدیریتی استفاده می نماید.

معاون فرمانداری محمودآباد گفت: اگر هر کسی به اندازه خودش در کاهش چالش های جامعه تلاش کند کشور از هرگونه مشکل عاری خواهد بود و با توجه به اختیارات و آثار مشارکت مردم در توسعه اجتماعی جامعه شاهد افزایش اقبال عمومی به حوزه تشکل های مردمی هستیم.

ایشان ضمن تاکید بر بازدید و نظارت بر فعالیت سمن های فعال و خیریه شهرستان گفت: کلیه سازمانهای مردم نهاد باید نسبت به ارائه گزارش عملکرد و بیلان کاری اقدام نمایند.

حسین زراعتی همچنین با اشاره به فعالیت 9 سازمان مردم نهاد در شهرستان محمودآباد گفت: در آستانه فرارسیدن دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی سازمانهای مردم نهاد از حضور در فضاهای سیاسی و انتخابات خودداری نموده و تشکل ها برابر ماده یک اساسنامه ممنوع از فعالیت های سیاسی می باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز