با حضور مسئولان استانی؛

همایش ورزش صبحگاهی در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد

۱۳۹۴/۰۵/۱۲ - ۱۱:۲۱:۰۵
کد خبر: ۳۰۴۹۴۰
همایش ورزش صبحگاهی در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد
همایش ورزش صبحگاهی با حضور استاندار قزوین، مسوولین ارشد استانی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همایش ورزش صبحگاهی امروز صبح با حضور مرتضی روزبه استاندار قزوین، مسئولین هیات های ورزشی استان قزوین و جمعی از ورزشکاران رشته های مختلف در ورزشگاه 15هزار نفری سردار آزادگان استان قزوین برگزار شد.

استاندار قزوین به اثرات مطلوب ورزش اشاره و خاطرنشان کرد: ورزش اثرات زیادی در سلامتی جسمی و روحی انسان دارد و باید فعالیت های ورزشی به خصوص ورزش همگانی به یک فرهنگ همگانی تبدیل شود تا شاهد جامعه ای پر نشاط باشیم.

مرتضی روزبه بیان داشت: برگزاری برنامه‌ها و همایش‌های ورزشی با حضور مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قزوین گامی در راستای ترویج فرهنگ ورزش همگانی در بین مردم جامعه به شمار می‌رود.

وی ضمن اشاره به  افزایش آمار اعتیاد در جامعه بیان داشت: در حال حاضر شاهد افزایش بیماری ها و اعتیاد در جامعه هستیم و ترویج فرهنگ ورزش می تواند راهکاری مناسب برای جلوگیری از این خطرات باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ضمن قدردانی از استاندار قزوین و مدیران ارشد استانی، برگزاری همایش هایی از این دست را گامی ارزشمند در ترویج فرهنگ ورزش همگانی دانست و گفت: مشارکت همه آحاد جامعه در ورزش همگانی به نشاط و سلامت جامعه کمک می­ کند.

محمد مشهدی آقایی بیان کرد: برای ترویج فرهنگ ورزش در بین مردم باید از تمام امکانات و ظرفیت‌هایی که در این استان وجود دارد به نحو مطلوبی استفاده کنیم.

گفتنی است در این برنامه ورزشی مقرر شد همایش ورزش صبحگاهی هفته بعد در محوطه بیمارستان رازی برگزار شود.

همایش ورزش صبحگاهی دوشنبه هر هفته با حضور استاندار، مدیران کل ادارات و دستگاه‌های اجرایی، مسوولان و ورزشکاران هیات‌های ورزشی و شهروندان در یکی از بوستان‌ها و اماکن ورزشی قزوین برگزار می‌شود.

2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز