استاندار تهران خبر داد:

جنوب غرب تهران ۱۵ مرداد میزبان رئیس جمهور است

۱۳۹۴/۰۵/۱۲ - ۱۲:۲۵:۰۶
کد خبر: ۳۰۴۹۷۱
جنوب غرب تهران ۱۵ مرداد میزبان رئیس جمهور است
استاندار تهران گفت: رییس جمهور و هیات دولت تدبیر و امید روز پنجشنبه به شهرستان های اسلامشهر،بهارستان و رباط کریم سفر می کنند.

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران؛ سیدحسن هاشمی، استاندار تهران، گفت: با اشاره به اینکه سفر رئیس دولت تدبیر و امید به شهرستان های اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم دومین سفر رئیس جمهور به استان تهران است، در این سفر مشکلات و معضلات شهرستان های جنوب غرب استان تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سیدحسین هاشمی از گروه های مختلف مردم خونگرم و مهمان نواز این سه شهرستان خواست تا ضمن استقبال از رییس جمهور و هیات دولت حضور پرشوری  در وعده گاه دیدار رییس جمهور در ورزشگاه خلیج فارس شهرستان اسلامشهر داشته باشند.

استاندار تهران بیان داشت: قطعاً سفر ریاست جمهور و وزرای دولت تدبیر و امید به این شهرستان، پر خیر و برکت است و دستاوردهایی نیز در جهت رشد و توسعه هرچه بیشتر شهرستان های جنوب غرب استان به همراه خواهد داشت

همچنین ابراهیم نکو نماینده مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی  درباره سفر رئیس جمهوری گفت با توجه به سفر کاروان دولت تدبیر و امید به شهرستان‌های اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم ،امیدواریم درخواست‌های دیرینه مردم مؤمن و انقلابی این شهرستان‌ها با این سفر محقق شود، بنابراین سفر رئیس جمهور به غرب استان تهران از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سفر پر خیر و برکت اعضای هیئت دولت را یکی از مطالبات دیرینه مردم منطقه دانست و خاطرنشان کرد: سفر پرخیر و برکت رئیس جمهور به این دو شهرستان می‌تواند دارای اهمیت و اثرگذاری فراوانی برای منطقه باشد که نتیجه آن عاید مردم فهیم قدرشناس این شهرستان‌ها خواهد شد.

 

.

 

نظر شما