دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد؛

قانون رسانه ها برای حمایت از اصحاب رسانه به صحن مجلس می آید

۱۳۹۴/۰۵/۱۲ - ۱۴:۲۷:۲۰
کد خبر: ۳۰۵۰۱۵
قانون رسانه ها برای حمایت از اصحاب رسانه به صحن مجلس می آید
حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی حسینی بیان داشت: قانون رسانه ها که حمایت از اصحاب رسانه در آن پیش بینی شده است به زودی به صحن مجلس می آید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در نشست صمیمی با جمعی از جوانان قزوین حضور یافت و به چالش های موجود در حوزه جوانان اشاره کرد و گفت: شور و آرمان گرایی در جوانان ایرانی بسیار ارزشمند است که این امر موجب شکوفایی استعدادها در جامعه و ارتقا سطح فرهنگی می شود.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن اشاره به بودجه کشور های دیگر در بخش فرهنگی تاکید کرد: متوسط بودجه کشورهای جهان ده درصد بودجه است که متاسفانه در ایران 2 تا 2.5 درصد از بودجه سالیانه را به گسترش فرهنگ اختصاص داده اند.

وی افزود: با توجه به پائین بودن بودجه فرهنگی طبیعی است که مشکلات فرهنگی سر و سامان نگیرد و بسیاری از چالش ها را در این بخش شاهد باشیم.

وی در خصوص مصوبه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه مساجد بالاترین جایگاه در مقابل تهاجم فرهنگی دارند قانون مسجد در مجلس شورای اسلامی تصویب شد که همین امر گامی مثبت در ترویج فرهنگ اسلامی دارد.

حسینی به بودجه 25هزار میلیارد تومانی آموزش و پرورش اشاره کرد و یادآور شد: بودجه اختصاص داده شده به آموزش و پرورش بسیار ناکافی است و برای حل مشکلات این بخش به یک بودجه 40هزار میلیارد تومانی نیازمند هستیم.

در این دیدار جمعی از نمایندگان گروه ها و اقشار مختلف جامعه جوان استان از جمله: نماینده طلاب و روحانیون، اصحاب رسانه، دانشجویان، هیات های مذهبی، دانش آموزان و نماینده ورزشکاران به نقطه نظرات و چالش های پیش روی نسل جوان پرداختند.

2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز