در رقابت های هندبال دسته دوم دانشگاه آزاد اسلامی

پیروزی پسران هندبالیست آذربایجان شرقی و همدان

۱۳۹۴/۰۵/۱۲ - ۱۶:۴۲:۵۰
کد خبر: ۳۰۵۰۶۳
پیروزی پسران هندبالیست آذربایجان شرقی و همدان
تیم های هندبال آذربایجان شرقی و همدان در رقابت های دسته دوم دانشگاه آزاد اسلامی مقابل حریفان خود پیروز شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر، در دومین روز مسابقات هندبال دسته دو برادران دانشگاه آزاد اسلامی که در واحد قائمشهر برگزار می شود، در چهار تیم آذربایجان غربی، و همدان، کرمان و آذربایجان شرقی با هم به رقابت پرداختند که آذربایجان شرقی با نتیجه 20 بر 15 بر کرمان پیروز شد و آذربایجان غربی با نتیجه 13 بر 16 مغلوب همدان گردید.

 همدان با مربیگری آقاخانی موفق شد حریف خود را با اختلاف 3 امتیاز و نتیجه 16 بر 13 شکست دهد. با این نتیجه تیم آذربایجان غربی از دور مسابقات حذف و برای کسب مقام سوم یا چهارم گروه خود فردا به رقابت می پردازد. در این بازی رضا سمائی و فرزاد امامی با زدن 5 گل بهترین بازیکن میدان بودند.

در بازی دوم رقابت بین شاگردان هاشمی در تیم آذربایجان شرقی و علی مرادی در تیم کرمان صورت گرفت؛ شاگردان مرادی در جدالی تنگاتنگ در نیمه نخست موفق شدند با اختلاف یک امتیاز و نتیجه 9 بر 8 شاگردان هاشمی را شکست دهند ولی در نیمه دوم آذری ها با استفاده از فرصت های طلائی و اخراج دقیقه یک علی مهدی زاده، بازیکن شماره 11 کرمان، بازی را به نفع خود به پایان رساندند تا پیروز میدان با نتیجه 20 بر 15 باشند.

در این بازی شهاب صادقی، شماره 10 تیم آذربایجان شرقی، با 8 گل زده و مهدی آزاد منجیری، بازیکن شماره 22 تیم کرمان، با 9 گل زده بهترین بازیکنان میدان بودند.

با پایان روز دوم مسابقات دسته دو هندبال برادران دانشگاه آزاد اسلامی، تیم های خراسان رضوی، خوزستان، آذربایجان شرقی و همدان برندگان مسابقات بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز