فرماندار سبزوار در نشست با روسای مختلف ادارات شهرستان:

هفته دولت فرصت بیان دستاوردهای نظام است

۱۳۹۴/۰۵/۱۲ - ۱۹:۲۶:۵۵
کد خبر: ۳۰۵۰۸۰
هفته دولت فرصت بیان دستاوردهای نظام است
معاون استاندار و فرماندار سبزوار در نشست با روسای مختلف ادارات شهرستان سبزوار با بیان اینکه هفته دولت فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است. اظهارداشت: تنها هدف نظام اسلامی افزایش سطح رضایتمندی مردم است و دولت ها با وجود سیاست هایی که دارند با همین هدف کار می کنند.
به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، احمد برادران در نشست با روسای ادارات مختلف شهرستان با بیان اینکه هفته دولت فرصت خوبی برای نشان دادن خدمات نظام و دولت است،اظهارداشت: تنها هدف نظام اسلامی افزایش سطح رضایتمندی مردم است و دولت ها با وجود سیاست هایی که دارند با همین هدف کار می کنند.
وی با تاکید بر این که امروز دولت تدبیر و امید به دستاوردهای مهمی در زمینه های مختلف دست یافته است،  تصریح کرد: دولت در زمینه رشد اقتصادی، راه روستایی، آب رسانی به حوزه های شهری و روستایی، بهداشت و درمان، مخابرات، توسعه اشتغال پایدار، توجه به تولیدات داخلی و رونق تولید و کارآفرینی و... دارای توفیقات ارزشمندی بوده  و به جرات می توان گفت بخش زیادی از وعده های دولت تا امروز عملی شده و مردم از برکات آن بهره می برند.
فرماندار سبزوار با بیان اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای دولت حل موضوع هسته ای است،خاطرنشان کرد: توفیقات به دست آمده در این زمینه متعلق به همه ملت ایران و نظام است و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) و رئیس جمهور در این زمینه چه در دوران قبل و پس از توافق نشان از این مسأله است.
برادران خاطر نشان کرد: یکی از اهداف مهم برگزاری مراسم ویژه هفته دولت نشان دادن خدمات نظام به نسل های امروز انقلاب است.
وی تصریح کرد: امروز هجمه های زیادی نسبت به دولت و خدمات نظام از سوی رسانه های بیگانه صورت گرفته و هدف از این مسئله کم فروغ نشان دادن زحمات انجام شده است که در این زمینه رسانه های داخلی در حوزه صدا و سیما، مطبوعات و خبرگزاری ها نقش بسزایی در اطلاع رسانی  خدمات نظام و دولت به مردم بخصوص نسل های جوان دارند.
فرماندار سبزوار در ادامه با اشاره به تعیین 9 کمیته برای برگزاری جشن های هفته دولت،اظهار داشت: برنامه های پیش بینی شده باید  در این کمیته ها و کارگروه ها مورد بحث قرار گیرد و در مدت کوتاهی به دبیرخانه ستاد هفته دولت اعلام شود تا بتوانیم اقدامات ارزشمندی را در این مدت انجام دهیم.
 

 

نظر شما