تولید آثار فاخر وظیفه هنرمندان است

۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۰۸:۲۰:۰۸
کد خبر: ۳۰۵۱۴۹
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک با اشاره به نقش آثار فاخر هنری در ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه، گفت: در این راستا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از تولید آثار فاخر و ارزشمند هنری را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مصطفی کریمی زاده افزود: از آثار دارای شاخص، ارزش و اعتبار حمایت می کنیم و دست هنرمندان را در تهیه و تولیدات آثار فرهنگی فاخر می فشاریم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک با بیان این که آثار فرهنگی و هنری فاخر در این شهرستان از سوی این اداره، حمایت معنوی و مادی می شود، ابراز کرد: آثار فاخر فرهنگی و هنری بر عهده این اداره است و هنرمندان دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

مصطفی کریمی زاده ادامه داد: فعالیت هنرمندان و علاقه مندان در این راستا با در نظر داشتن ارزش های والای جامعه ایرانی اسلامی می تواند مثلث رشد، توسعه و بالندگی استان را در عرصه های ملی و بین المللی فراهم کند.

وی با اشاره به فعالیت انجمن های فرهنگی و هنری در این شهرستان، اظهار داشت: در حال حاضر انجمن های فرهنگی و هنری ” شعر و ادب، نمایش، عکس، فیلم، خوشنویسی، تئاتر، هنرهای تجسمی، موسیقی، اهل قلم زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت دارند.

کریمی زاده عنوان کرد: یکی از اولویت های مهم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک در سال ۹۴، ساماندهی و توجه به انجمن های فرهنگی و هنری در این شهرستان است.

درپایان این نشست، نمایندگان گروه های فرهنگی و هنری به بیان مشکلات خود در حوزه های مختلف پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز