فضا سازی،شاداب سازی و تجهیز مدارس شهرک نیروی دریایی شتاب می گیرد

۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۰۹:۰۴:۲۴
کد خبر: ۳۰۵۱۹۱
حسین داوودی نژاد معاون آموزش متوسطه در دیدار با نماینده امور مدارس نداجا افزود:با همکاری وهمدلی آموزش وپرورش ونیروی دریایی شاهد شادابی نشاط وکیفیت آموزشی مناسب در سال تحصیلی جدید در مدارس شهرک نیروی دریایی خواهیم بود

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی مدارس شهرک های نیروی دریایی با حضور شورای معاونین این مدیریت و مهدی احمدی نماینده امور مدارس نیروی دریایی برگزار شد.

داوودی معاون آموزش متوسطه این مدیریت ضمن تقدیر از فعالیت ها وحمایت های انجام گرفته افزود: مدارس باید زمینه‌ مناسب برای مشارکت فعال و معنادار والدین و سایر شهروندان در فعالیت‌های آموزشی و پرورشی فراهم سازند.

 وی گفت: آموزش وپرورش نیازمند مشارکت نهاد ها و اولیاء در آماده سازی فضای فیزیکی وآموزشی مدارس می باشد.

داوودی نژاد گزارشی از روند ساماندهی نیروی انسانی در مدارس شهرکهای نیروی دریایی ارائه نمودند، وابراز امیدواری کردند که در اول مهر هیچ کلاس ودرسی بدون معلم نباشد. وی افزود: در جهت کیفیت بخشی مناسب آموزشی با توجه به کاهش جمعیت دانش آموزی، مدرسه قرنی ضمیمه مدرسه علامه طباطبایی در سال تحصیلی آینده می شود.

معاون آموزش ابتدایی ضمن تقدیر از حمایتهای نیروی دریایی افزود: در سند ملی آموزش و پرورش شش ساله ابتدایی و به دوره سه ساله اول و سه ساله دوم تقسیم شده و در سه ساله اول ابتدایی دانش اموزان با یک معلم ثابت اموزش می بینند اما در سه ساله دوم از دو معلم برای تدریس دروس استفاده می شود.

 کمالی افزود در همین راستا مدارس کهریزی، توحید وشهید احمدی روشن درشهرک هدیش نیروی دریایی به شیوه نظام سه، سه در سال جدید اداره خواهد شد.

مهدی احمدی نماینده امور مدارس نیروی دریایی از تلاشهای مدیریت آموزش وپرورش ناحیه دو تقدیر و آمادگی خود را در اجرای پروژه مهر در مدارس زیر مجموعه نیروی دریایی اعلام نمودند.

 

نظر شما