رئیس مجمع جهانی شهرهای اسلامی تاکید کرد؛

«مشارکت مردم برای شکوفایی شهری» محور اصلی اجلاس جهانی شهرداران

۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۱۱:۴۰:۵۰
کد خبر: ۳۰۵۳۱۷
«مشارکت مردم برای شکوفایی شهری» محور اصلی اجلاس جهانی شهرداران
مسعود نصرتی: اجلاس جهانی شهرداران در حالی پایان یافت که بررسی شاخص های مشارکت مردم، کیفیت زندگی، عدالت اجتماعی و پایداری زیستی از جمله محور های اساسی آن بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مسعود نصرتی در حاشیه برگزاری اجلاس جهانی شهرداران در گفتگو با خبرنگاران در وین افزود: اجلاس جهانی شهرداران با تاکید بیشتر بر شکوفایی شهر و مشارکت عمومی، در مقر سازمان ملل در وین به کار خود پایان داد.

وی بیان کرد: این اجلاس با دعوت از 14کشور اسلامی و تعدادی از شهرهای تاثیر گذار نتایج خوبی به همراه داشت.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه بیانیه ای در پایان این اجلاس به تصویب رسیده است، افزود: در بیانیه پایانی این اجلاس آمده است مشارکت شهروندان با حاکمیت قانون صورت می گیرد و باید با حاکمیت قانون تلاش شود نیازهای مادی شهروندان را با هدف رشد و رفاه بیشتر تامین کنیم و چنانچه نیاز به تصویب قوانین محلی، ملی و بین المللی داریم برای تهیه و تصویب آن تلاش کرد.

رییس مجمع جهانی شهرهای اسلامی گفت:‌ قرار است اجلاس بعدی حدود یک سال و نیم آینده در شهر سئول پایتخت کره جنوبی با شرکت مجمع شهرهای اسلامی و شهرداران جهان برگزار شد.

وی افزود: بررسی شاخص های نظارت شهری، توسعه زیرساخت ها، کیفیت زندگی، عدالت اجتماعی و پایداری زیستی از محورهای این اجلاس دو روزه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز