تجلیل از برگزارکنندگان نماز پرشکوه عید فطر

۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۰۸:۳۲:۳۹
کد خبر: ۳۰۵۵۴۷
تجلیل از برگزارکنندگان نماز پرشکوه عید فطر
از برگزارکنندگان نماز پر شکوه عید سعید فطر در همدان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، شامگاه سه‌شنبه مراسم تجلیل از برگزارکنندگان نماز عید سعید فطر در سالن اجتماعات یادمان عین‌القضات همدان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان همدان از عوامل مختلف برگزاری این نماز تجلیل به عمل آمد.

دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان در این مراسم اظهار کرد: در جامعه اسلامی، وظایفی در خصوص مسائل فرهنگی بر عهده افراد است که باید آن را به خوبی شناخته و به بهترین شکل ممکن اجرا کنیم.

حجت‌الاسلام سید مرتضی حسنی‌حلم با تأکید بر اینکه اقامه نماز با خواندن نماز متفاوت است، افزود: اقامه نماز به معنای پرچمداری و علمداری کردن برای نماز است.

وی با بیان اینکه بستر لازم برای ترویج نماز باید فراهم شود، تصریح کرد: برای رشد و رسیدن به تعالی و تکامل در جامعه اسلامی باید بستر لازم برای ترویج نماز فراهم شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان با اشاره به اینکه باید تلاش‌ها را در راستای تضمین حرکت صلاح جامعه، به کار بندیم، ادامه داد: برای رهایی جامعه از فساد در تمام ابعاد جامعه باید به اقامه نماز روی آوریم.

وی با تأکید بر اینکه نماز جمعه شاهکار کلیدی نظام است، تصریح کرد: نماز جمعه شاخص فرهنگی کشور است که مورد تأکید امام راحل و مقام معظم رهبری است.

حسنی‌حلم با بیان اینکه مدیریت خوب در کنار همدلی و همزبانی باعث برگزاری نماز پرشکوه عید فطر در همدان شد، ادامه داد: تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی نماز عید فطر، تقدیر از مسئولیت‌پذیری، قانونمداری، همدلی و همزبانی و ایمان است.

وی با بیان اینکه از شهرداری باید به طور ویژه تشکر کرد، افزود: جلسات برگزاری نماز عید سعید فطر قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان شروع و از 20 روز قبل عملیات اجرایی آن آغاز شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز