تجلیل از افتخار آفرینان گیلانی در آزمون سراسری سال ۹۴

۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۰۸:۳۴:۰۳
کد خبر: ۳۰۵۵۵۰
تجلیل از افتخار آفرینان گیلانی در آزمون سراسری سال ۹۴
از افتخار آفرینان گیلانی در آزمون سراسری سال 94 با حضور استاندار گیلان قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ محمدعلی نجفی در این مراسم که در استانداری با حضور حائزین  رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور سراسری سال 94 و خانواده های آنان برگزارشد با بیان اینکه بدون تردید کسب این موفقیت علمی جز در سایه ایمان به پروردگار متعال، پشتکار و دعای خیر والدین، زحمات و تلاش معلمان به دست نمی آید  گفت: موفقیت و افتخار آفرینی دانش‌آموزان گیلانی درآزمونهای علمی همانند  کنکور سراسری سال 94 نوید بخش فردایی روشن و یادآور شور و شوق بی وقفه و مداوم علم آموزان و تلاشگران عرصه دانایی است.

نماینده عالی دولت در گیلان به دانشمندانی  که روزی در همین استان دانش آموزان  بودند و اکنون در سطح دنیا افتخار آفرین هستند اشاره و خاطر نشان کرد : باتوجه به رتبه هایی که شما در این آزمون کسب کرده اید در دانشگاهتان نیز با سعی وتلاش برتر خواهید بود و در دانشگاه های بزرگ ایران و دنیا با حفظ هویت اسلامی و  ایرانی تأثیرگذار می شوید.

وی نقش خانواده ها و معلمان را در دستیابی به این افتخارات بسیار مهم عنوان کرد و افزود : این افتخارات که فرزندان گیلانی را برترین های استان لقب داده است ناشی از تلاش نقش آفرین و حضور موثر معلمان و خانواده هایی است که در پایه های تحصیلی مشوق آنان بوده است.

وی اخلاق مداری را رسالت مهم افتخار آفرینان دانست و تصریح کرد : بخش عظیمی از توفیقات حاصل شده از موهبت الهی بوده است و از این فرصت برای خدمت به این نظام و مملکت اسلامی استفاده نمایید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان  نیز در این نشست گفت :با برنامه های خوبی  که به صورت رشد متوازن در بین قبول شدگان در آزمون سراسری داشتیم از 29 نفر در سال 93 در رتبه های تک رقمی و دو رقمی به 38 نفر ارتقاء یافتیم.

مهدی حاجتی افزود : استاندار در شورای برنامه ریزی استان 2 درصد از درآمدهای نفت و گاز را برای سرمایه گذاری در آموزش و پرورش اختصاص دادند که خروجی اش چنین افتخاراتی برای استان شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز