رئیس هیات نظارت شورای نگهبان لرستان:

شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها به اصول گرا و یا اصلاح طلب بودن نامزدها اهمیتی نمی دهد

۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۵:۴۶:۰۹
کد خبر: ۳۰۵۷۹۷
شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها به اصول گرا و یا اصلاح طلب بودن نامزدها اهمیتی نمی دهد
سپهوند گفت: شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها به اصول گرا و یا اصلاح طلب بودن نامزدها اهمیتی نمی دهد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری برنااز خرم آباد، تیمور سپهوند روز چهارشنبه در جلسه اعضای دفتر هیات نظارت شورای نگهبان استان با استاندار لرستان افزود: ملاک بررسی صلاحیت نامزدها بر اساس اصول و محورهای ابلاغی شورای نگهبان، استعلام های چهارگانه، تحقیقات محلی، التزام فرد به حفظ نظام جمهوری اسلامی و اصول و مبانی شرع مقدس اسلامی و سایر شرایط ابلاغی دبیرخانه شورای نگهبان خواهد بود.

رئیس دفتر هیات نظارت شورای نگهبان استان لرستان با تاکید بر اینکه رسیدگی به صلاحیت ها بدون توجه به گرایش سیاسی انجام می شود گفت: شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها به اصول گرا و یا اصلاح طلب بودن نامزدها اهمیتی نمی دهد.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی طی سالجاری گفت: امید می رود با محور قرار دادن همدلی و همزبانی و و قانون مداری بتوان ماموریت مهمی که بر عهده شورای نگهبان و وزارت کشور گذاشته شده را به بهترین نحو انجام دهیم.

وی ادامه داد: تلاش می شود وزارت کشور و شورای نگهبان فضای سازنده و مطلوبی را برای انتخابات خوب و گسترده فراهم کنند.

سپهوند تصریح کرد: اعضای هیات نظارت بر انتخابات استان افراد ولایتمدار و دلسوز نظام و اسلام هستند که در این عرصه بزرگ گام نهاده اند.

وی اضافه کرد: این اعضا بر اساس قانون و بدون طرفداری و جانبداری از جریان و یا جناح خاصی کار بزرگ نظارت بر انتخابات را انجام می دهند.

وی افزود: آیت الله جنتی تذکرات متعددی در خصوص بی طرفی هیات نظارت شورای نگهبان داده اند و این شورا با تعاملی منطقی و عاقلانه، بی طرفی خود در انتخابات را همچون سال های گذشته رعایت خواهد کرد.

رئیس دفتر هیات نظارت شورای نگهبان استان لرستان همچنین در خصوص برخی تخلفات نامزدهای انتخابات گفت: تاکنون تنها برخی از این افراد که سریع وارد عرصه تبلیغات شده اند تخلفاتی داشته اند و بر اساس بررسی های انجام شده هیچ مقام و مسئول دولتی تاکنون تخلفی مرتبط با انتخابات نداشته است.

سپهوند تصریح کرد: بر اساس جمع بندی شورای نگهبان، استاندار استان فردی با درایت و موفق بوده و وفادار به اصول انقلاب و پیگیر اجرای قانون در استان است.

وی گفت: بدون تردید با تعامل سازنده ای که مدیریت ارشد اجرایی استان با هیات نظارت شورای نگهبان دارد، انتخابات باشکوه و مطلوبی پیش رو خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز