با حضور رئیس ستاد ویژه جوانان دهه کرامت و مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی:

اولین جلسه ستاد ویژه جوانان دهه کرامت در ساختمان صلح جمعیت هلال احمرخراسان رضوی برگزار شد

۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۳:۲۴
کد خبر: ۳۰۵۸۰۸
اولین جلسه ستاد ویژه جوانان دهه کرامت در ساختمان صلح جمعیت هلال احمرخراسان رضوی برگزار شد
اولین جلسه ستاد ویژه جوانان شورای هماهنگی و برنامه ریزی دهه کرامت به منظور هم اندیشی و تصویب برنامه های اجرایی جشن های دهه کرامت در ساختمان صلح جمعیت هلال احمر خراسان رضوی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، در این جلسه ابتدا دکتر سید مجتبی احمدی رئیس ستاد ویژه جوانان دهه کرامت و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: با نهادینه شدن معاونت زیارت و برنامه ریزی های خوب امیدواریم جشن های دهه کرامت به بهترین وجه اجرا گردد. وی افزود: با اجرای برنامه های خوب در این دهه  فرهنگی رضوی، امیدواریم سیره ی ائمه هدی(ع) در این ایام تبیین و تشریح شود.
حجت الاسلام و المسلمین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی نیز با اشاره به جایگاه دهه کرامت و توجه هلال احمر به برنامه های فرهنگی گفت: هدف همه ما تحقق به اخلاق رضوی است و امیدواریم در شهر امام رضا(ع) بتوانیم معارف رضوی را سر سفره عمل جوانان برسانیم.
اسماعیل شاه بیگی معاون امور جوانان هلال احمر استان نیز در این جلسه گفت: در این ایام دهه کرامت 2 طرح ملی قدمگاه عشق و همچنین جشن دختران آفتاب برگزار می شود. وی افزود: در ستاد ویژه جوانان دهه کرامت 16 سازمان و اداره عضویت دارند و این جلسه  به منظور هم اندیشی و تصویب برنامه های اجرایی جشن های دهه کرامت برگزار شده است. در طرح قدمگاه عشق نیز جوانان هلال احمر 31 استان کشور روز 31 مرداد در قدمگاه نیشابور گرد هم آمده و روز اول شهریور بصورت پیاده، راهی مشهدالرضا می شوند.
شایان ذکر است در این جلسه اسماعیل بهمن آبادی معاون امداد و نجات، دکتر پرکار سرپرست جمعیت هلال احمر شعبه مشهد، خانم میانجی مسئول کمیته امور بانوان و جمعی دیگر از اعضای ستاد ویژه جوانان و همچنین مجید مذهبی نماینده جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده خراسان رضوی در رابطه با برنامه ها و طرح های این ستاد در ایام دهه کرامت، نظرات و پیشنهادهایی ارائه نمودند.
767572737471
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز