همزمان با روز خبرنگار اسدآباد میزبان ۱۱شهید گمنام خواهد بود

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۰۹:۳۰:۱۷
کد خبر: ۳۰۵۸۷۸
بهروزعلی قربانی از مراسم استقبال از 11 شهید گمنام در دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی در 17 مرداد ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اسدآباد، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اسدآباد با بیان آنکه دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی در 17 مرداد ماه جاری همزمان با سالروز شهادت شهیدصارمی، با ورود شهدای گمنام عطرآگین می‌شود، اظهار کرد: این شهدا در قالب چندین کاروان با عنوان معراجیان مجنون از این شهر عبور کرده و به شهر تویسرکان بدرقه خواهند شد.

وی با اشاره به استقبال از پیکر این شهدای گمنام، تصریح کرد: این مراسم با تشریفات نظامی و حضور مردم از مقابل حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای شهر اسدآباد در ساعت 11 صبح انجام می‌شود.

رئیس بنیاد شهید اسدآباد ادامه داد: کاروان این شهدا پس از استقبال مردم از مسیرهای خیابان امام(ره)، میدان امام(ره) و بلوار شهیدبهشتی به سمت مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) این شهر حرکت کرده و مراسمی در این مسجد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم یاد و خاطره شهدای گمنام همزمان با نماز ظهر و عصر در مسجد صاحب‌الزمان(عج) انجام می‌شود، یادآور شد: در این مراسم سخنرانی و مداحی انجام خواهد شد.

قربانی خاطرنشان کرد: کاروان شهدای گمنام پس از مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به سمت شهر تویسرکان بدرقه خواهند شد.

وی با اشاره به وجود 403 شهید در شهرستان اسدآباد، افزود: در این شهر پنج شهید گمنام وجود داشت که پیکر دو نفر از آنان شناسایی شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اسدآباد یادآور شد: هم‌اکنون در شهر اسدآباد پیکر چهار شهید گمنام آرمیده که مزار سه نفر از آنان در پارک شهید مدنی و یک نفر از شهدا در گلزار شهدای گمنام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز