قایقرانی برترین هیات ورزشی استان در چهارماهه نخست امسال شد

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۵:۳۳
کد خبر: ۳۰۵۸۸۴
قایقرانی برترین هیات ورزشی استان در چهارماهه نخست امسال شد
رسل منعم گفت: رشته قایقرانی در ارزیابی صورت گرفته از سوی واحد کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در مجموع بخش آقایان و بانوان به عنوان هیات برتر در چهار ماهه نخست سال جاری معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: براساس ارزیابی های کارشناسان این اداره کل، هیات های برتر ورزشی همدان در 4 ماهه نخست سال جاری مشخص شدند.

وی درمورد نحوه ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی بیان کرد:محورهای لازم برای بررسی نحوه عملکرد هیات ها از سوی وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شده است و برهمین اساس کارشناسان اداره ورزش و جوانان ارزیابی های لازم در مورد هیات های ورزش استان را انجام دادند.

منعم ادامه داد:ارزیابی های صورت گرفته موجب می شود تا میزان توانمندی مسوولان هیات های ورزشی مشخص شود و درهمین چارچوب بهتراست افرادی که شاخص های لازم را برای شکوفایی رشته های ورزشی این استان ندارند ازهیات ها کناره گیری کنند.

وی اظهار کرد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته قایقرانی ، کشتی ، بدنسازی و پرورش اندام، والیبال، دوومیدانی، جودو، نابینایان و کم بینایان، کونگ فو ، ورزشهای همگانی و ورزش های بیماران خاص به ترتیب 10 هیات ورزشی برتر استان همدان در این مدت شناخته شدند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه قایقرانی در بخش بانوان نیز حایز جایگاه برتر شد، گفت: در بخش بانوان نیز قایقرانی ، دوومیدانی، کونگ فو، هاکی، ورزش های بیماران خاص، کوهنوردی و صعودهای ورزشی ، ورزش همگانی ، نابینایان و کم بینایان، شمشیربازی و هندبال به ترتیب 10 هیات ورزشی برتر استان همدان در این مدت شناخته شدند.

وی افزود: در بخش آقایان نیز هیات های کشتی، بدنسازی و پرورش اندام، والیبال، قایقرانی، جودو، دوچرخه سواری ، نابینایان و کم بینایان، وزنه برداری، ورزش های بیماران خاص، فوتبال و بوکس در جمع 10هیات برتر قرار دارند.

رسول منعم ادامه داد:هیات های ورزشی درزمان تخصیص اعتبارات به شکل ویژه ای مد نظر قرار می گیرند و همچنین در زمینه های میزبانی، آموزش و ایجاد شرایط لازم برای جذب پشتیبان مالی به صورت مناسب از آنها حمایت می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز