رئیس سازمان بسیج رسانه کرمانشاه:

اهالی رسانه از افسران جنگ نرم هستند

۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۰۹:۵۹:۴۶
کد خبر: ۳۰۶۰۶۰
اهالی رسانه از افسران جنگ نرم هستند
تاکنون از جبهه رسانه و قدرت آن غافل بوده‌ایم.

اولین گردهمایی استانی بسیج رسانه با حضور جمع کثیری از اهالی رسانه استان کرمانشاه در محل تالار بعثت کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: سازمان بسیج رسانه از دو سال پیش در کشور راه‌اندازی شد.

سرهنگ حسن موحد اظهار داشت: متاسفانه بنا به دلایلی نمایندگی این سازمان در استان کرماشناه دیرتر از سایر استان‌ها راه‌‎اندازی شد.

وی افزود: اواخر پارسال سازمان بسیج رسانه در استان کرمانشاه افتتاح و راه‌اندازی آن به اوایل امسال موکول شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه طی مدت کوتاه راه‌اندازی آن در استان کرمانشاه توانستیم بیش از هدف‌گذاری صورت گرفته در جذب اعضای سازمان توفیق کسب کنیم.

موحد ادامه داد: بسیج یکی از ستون‌های اصلی کشور در حفظ دستاوردهای انقلاب است که خوشبختانه به برکت خون شهدا امروز ایران در جهان به الگوی مقاومت تبدیل شده است.

وی به مذاکرات هسته‌ای اخیر اشاره کرد و افزود: امروز کشور ایران با عزت و افتخاری که حاصل از خون با برکت شهدا و به ویژه شهدای هسته‌ای وهم استقامت مردم و هدایت‌های رهبری است می‌تواند در برابر قدرت‌های دنیا پای میز مذاکره بنشیند و با رعایت تمامی خطوط قرمز انقلاب از حقوق خود تمام قد دفاع کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه به الگو شدن و تاثیر گذاری ایران در تمایم زمینه‌ها در جهان اشاره کرد و گفت: متاسفانه در همه زمینه‌ها رشد و توفیقات خوبی داشته و به الگویی در جهان تبدیل شده‌ایم و این در حالیست که متاسفانه در زمینه رسانه آن طور که باید موفق و تاثیرگذار نبوده‌ایم و از این حوزه تاکنون عفلت کرده‌ایم.

موحد ادامه داد: در همین رستا سازمان بسیج رسانه شکل گرفت تا بتواند اهالی رسانه را در شرایط کنونی که دشمنان با را‌ه اندازی جنگ نرم به میدان آمده‌اند، در برابر این هجمه‌ها منسجم کنند.

وی افزود: اهالی رسانه از افسران جنگ نرم هستند تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم جبهه رسانه‌ای خود را در جنگ نرم تقویت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز