به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

دیدار مسئولین بروجرد و خبرنگاران با خانواده شهید صارمی

۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۲:۵۶:۵۰
کد خبر: ۳۰۶۱۱۸
دیدار مسئولین بروجرد و خبرنگاران با خانواده شهید صارمی
به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، مسئولین بروجرد به همراه خبرنگاران با خانواده شهید صارمی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان در این دیدار امام جمعه بروجرد گفت: شهید صارمی افتخاری بزرگ برای بروجرد است که با شهادت خبرنگار شهید صارمی ، روزی به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.

حجت الاسلام"حسن ترابی" افزود: شهید صارمی الگویی  برای همه است چرا که شهید صارمی برای انجام رسالت خود تا پای جان ایستاد و به فیض شهادت رسید.

n2903210-4444415

در ادامه برادر شهید صارمی گفت: شهدا با خون خود راه را برای ما هموار کردند و باید تلاش کنیم تا ادامه دهندگان خوبی برای این راه باشیم.

رشید صارمی افزود: خون شهدا باعث برکت است و شهید صارمی با شهادت مظلومانه خود به «ن والقلم» عظمت بخشید .

وی بیان کرد: شهید صارمی با شهادت خود تاریخ را به تحریک واداشت و در 17 مرداد سال 77 خبر شهادت خود را با خون سرخش و فریاد مظلومیت مردم افغانستان را مخابره کرد.

به گفته وی شهید صارمی و دیگر دیپلمات ها ایثار کردند و در این راه به شهادت رسیدند.

صارمی تصریح کرد: شهید صارمی تنها یک خبرنگار نبود بلکه یک ولایتمدار بود که تا آخرین لحظه از عمر خود را به انجام رسالت خویش پرداخت.

لازم به ذکر است که در این دیدار امام جمعه، معاون سیاسی فرمانداری بروجرد، شهردار، رئیس بنیاد شهید، جمعی از مسئولین و خبرنگاران حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز