با صدور پیامی؛

استاندار قزوین روز خبرنگار را تبریک گفت

۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۵:۳۴
کد خبر: ۳۰۶۱۳۸
استاندار قزوین روز خبرنگار را تبریک گفت
مرتضی روزبه در پیامی روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مرتضی روزبه با صدور پیامی 17 مرداد سالرزو شهادت محمود صارمی، روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه و دست اندرکاران رسانه های جمعی بویژه خبرنگاران و عکاسان تبریک گفت.

متن کامل پیام استاندار بدین شرح است:

17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شجاع و متعهد شهید محمود صارمی است. این روز فرصت مناسبی برای بررسی و ارزیابی کارنامه خدمات اطلاع رسانی این قشر تلاشگر  و بهانه ای  برای پاسداشت و قدردانی از تلاشها و مجاهدتهای بی‌دریغ خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بیدار و آزاداندیشی است که زبان گویا و چشم بیدار جامعه‌اند. اندیشه سازان آگاه و دردمندی که در جهت تعالی افکار عمومی، روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه  تلاش می کنند.

بدون تردید اعتلای جایگاه خطیر خبرنگاری، ارتقای سطح اطلاع رسانی، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ  و اخلاق رسانه در جامعه در سایه ی تعامل و همکاری دو سویه و متقابل اصحاب رسانه و خبر از یک طرف  و مدیران و دولت مردان از طرفی دیگر محقق خواهد شد. گام اولیه در دستیابی به این موقعیت و رسالت حرفه ای، باور و اعتقاد مدیران به نقش و اهمیت رسانه در دنیای امروز و حمایت از حریم شریف اصحاب رسانه وخبر از یک طرف  و تعهد و پایبندی این قشر کوشا و  مسئولیت پذیر در رعایت تقوی الهی، پایبندی به اخلاق رسانه در انعکاس جامع، دقیق،سریع و منصفانه اخبار و  گزارش ها  و تلاش برای دستیابی به یک جامعه توسعه یافته اسلامی و انسانی از سویی دیگر خواهد بود.

 درپایان روز خبرنگار را به همه صاحبان اندیشه و قلم، پیشگامان  و تلاشگران عرصه خبر و رسانه، روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان خبری و جامعه اطلاع رسانی صمیمانه تبریک و تهنیت  عرض  می نمایم و امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی به نام سال دولت و ملت؛همدلی و همزبانی نامگذاری شده شاهد انسجام  و وحدت، تعامل و همدلی، همکاری وهمفکری و همیاری همه نیروهای دلسوز و توانمند  و قشر نخبه و اثرگذار جامعه  در جهت توسعه روز افزون استان قزوین؛دیار کهن و فرزانگی باشیم.

       مرتضی روزبه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز