از خانواده شهدای رسانه در نهاوند تجلیل می‌شود

۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۰۷:۴۱:۴۰
کد خبر: ۳۰۶۲۷۶
از خانواده شهدای رسانه در نهاوند تجلیل می‌شود
سید رضا سلامتی گفت: در آستانه فرا رسیدن هفدهم مردادماه جمعی از خبرنگاران نهاوند به همراه مسئولان از ۲ خانواده شهید رسانه با حضور در منزل شهید تجلیل می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از نهاوند، معاون فرماندار نهاوند اظهار داشت: حضور در جمع خبرنگارن و دیدار با دو خانواده شهید عرصه رسانه و دیدار با خانواده‌های این شهدای عزیز افتخاری بزرگ برای همه مسئولان و اصحاب رسانه است که باعث ایجاد انگیزه و قوت قلب برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم است.

وی گفت: اگر امروز در عرصه‌های مختلف در سطح جهانی از عزت و سرافرازی برخورداریم همه آن را مدیون ایثار خون شهدای والامقام و بع ویژه شهدای عرصه رسانه‌ها هستیم زیرا اگر مجاهدت‌های آنها نبود هیچ‌گاه پیام رزمندگان و جنایات بعثی‌ها و تروریسم طالبانی به گوش مردم نمی‌رسید.

وی اظهار کرد: خانواده‌های شهدای عرصه رسانه نهاوند و خبرنگاران نهاوندی باید بر خود ببالند که بعد از شهرستان همدان دارای بیشترین شهید رسانه‌ای هستند زیرا وجود فرزندانی این‌چنین باافتخار از سرزمین نهاوند باعث افتخار همه ما نهاوندی‌ها است.

سلامتی با اشاره به فرارسیدن روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران فعال امروز جامعه ما وظیفه و رسالت بسیار بزرگی را که میراث دار آن شهدای رسانه هستند برعهده دارند زیرا در زمینهٔ اطلاع‌رسانی به مردم و همچنین رساندن پیام انقلاب اسلامی به گوش جهانیان نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

معاون فرماندار نهاوند بیان کرد: شهدای عرصه رسانه نهاوند و سراسر کشور پیشتازان مبارزه با جنگ نرم و انواع ترفندهای دشمن هستند و امروز دشمن با ابزار رسانه به جنگ تمام‌عیار با انقلاب اسلامی ما آمده و خبرنگاران می‌توانند بااحساس مسئولیت در برابر این تهاجم نرم دشمن ایستادگی کنند.

 دو روستای وهمان و تکه از توابع بخش مرکزی نهاوند دارای شهدای رسانه هستند که شهید رضا سوری اهل روستای وهمان خبرنگار و تصویربردار عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در سانحه سقوط هواپیما سی 130 در 15 آذر سال 1384 در تهران و شهید اله مراد نادری از روستای تکه که از کارمندان صداوسیمای تهران در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های منطقه قصر شیرین در تاریخ 15 مرداد 1361 پس از به هلاکت رساندن 26 نفر از بعثی‌ها به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز