نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

در نظام‌های بانکداری، ‌اداری و اجتماعی با معیارهای اصلی حکومت اسلامی فاصله داریم

۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۰۷:۴۶:۰۷
کد خبر: ۳۰۶۲۷۷
در نظام‌های بانکداری، ‌اداری و اجتماعی با معیارهای اصلی حکومت اسلامی فاصله داریم
احمد آریایی‌نژاد با بیان این‌که «متأسفانه در حال حاضر در نظام‌های بانکداری، ‌اداری و اجتماعی با معیارهای اصلی حکومت اسلامی فاصله داریم»، تأکید کرد: در این زمینه مسئولان رسالت بسیار سختی برعهده دارند و همه افراد جامعه باید وظایف خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران،‌ تصریح کرد: باید تلاش کرد تمامی معیارهای ائمه(ع ) در حکومت اسلامی جاری و ساری شود.

وی با بیان این‌که «انقلاب ما پنج مرحله دارد»، ‌« پیروزی انقلاب، ‌تأسیس حکومت اسلامی، ‌ایجاد دولت اسلامی‌، ایجاد کشور اسلامی و ایجاد تمدن اسلامی» را بر شمرد و با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در 37 سال گذشته، ‌ادامه داد: ما در مراحل سوم و چهارم هستیم.

وی با بیان این‌که «متأسفانه در حال حاضر در نظام‌های بانکداری، ‌اداری و اجتماعی با معیارهای اصلی حکومت اسلامی فاصله داریم»، تأکید کرد: در این زمینه مسئولان رسالت بسیار سختی برعهده دارند و همه افراد جامعه باید وظایف خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به این‌که «تمامی انسان‌ها در صحنه زندگی خود در قالب مشاغل مختلف نقشی برعهده دارند»، خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنند در جای خودشان بهترین اثر را برجای بگذارند و مطمئن باشید بهترین و ماندگارترین آثار مربوط به اعمالی است که برای رضای خداوند و با محتوای الهی انجام شده است.

وی با بیان این‌که «تمامی وسایل،‌ تجهیزات و امکانات دنیوی،، ابزاری برای رسیدن به سعادت اخروی است»، ‌اظهارکرد: گاهی حق را روی باطل می‌پوشانیم و حق مستور می‌ماند.

وی با تأکید بر این‌که «ملایر اگر می ‌واهد پیشرفت کند باید واقعیت‌ها به سمت حقیقت سوق یابد»، ادامه داد: سلایق سیاسی، ‌مختلف است اما اصلش باید زیر پرچم ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی باشد.

آریایی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این اعتقاد که «با گذر زمان برخی از ارزش‌های معنوی اوایل انقلاب در جامعه کم‌رنگ شده است»، ‌افزود: یکی از وظایف رسانه‌ها تبلیغ کار خوب است. نقد منطقی و منصفانه،‌ سازنده و راهگشاست و مسئولین باید نقد منصفانه خبرنگاران و رسانه‌ها را پذیرا باشند.

وی رسالت خبرنگاری را دشوار و حساس دانست و اظهارکرد: اگر فعالان این عرصه به کارشان ایمان و اعتقا نداشته باشند، ‌به نتیجه نمی‌رسند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز