وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری برنا:

عدم پرداخت یارانه خرید تضمینی کشمش را پیگیری می‌کنم

۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۰:۵۸:۳۷
کد خبر: ۳۰۶۳۵۷
عدم پرداخت یارانه خرید تضمینی کشمش را پیگیری می‌کنم
محمود حجتی در قزوین: مشکل عدم واریز یارانه خرید تضمینی کشمش، کشمش کاران استان قزوین را پیگیری می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی، در جریان سفر به استان قزوین؛ درگفت و گویی با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار برنا  در رابطه با عدم پرداخت یارانه کشمش کشاورزان استان قزوین گفت: به طور دقیق در جریان این موضوع نبودم ولی مشکل عدم پرداخت یارانه خرید تضمینی کشمش، کشمش کاران استان قزوین را از طریق سازمان تعاون روستایی پیگیری خواهم کرد و دستورات لازم را برای رفع این مشکل خواهم داد.

حجتی در ادامه به مشکلات کم‌آبی و خشکسالی در کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت بارش‌ های صورت گرفته و تغییر اقلیم باید تولید محصولات کم‌آب، استفاده از روش های نوین آبیاری در دستور کار کشاورزان قرار بگیرد که در این راستا وزارت جهاد کشاورزی حمایت های لازم را بعمل خواهد آورد.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه به اجرای طرح‌های نوین آبیاری قطره‌ای و زیر سطحی که در شهرستان نرجه به بهره‌برداری رسید اشاره کرد و گفت: با مدیریت مصرف آب در کشاورزی ضمن افزایش تولید به کاهش هزینه‌های کشاورزی، مصرف آب به نحو قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند که این کار می‌تواند در سایر مناطق کشور الگوبرداری شود.

وزیر جهاد کشاورزی در این سفر طرح توسعه مجتمع کشت و صنعت آریا در بوئین زهرا  را افتتاح کرد، این طرح با سرمایه گذاری 20 میلیارد ریالی  در مساحت 22 هکتار  به بهره برداری رسید که زمینخ 8 نفر را فراهم کرد .

هم‌چنین در ادامه یک طرح آبیاری در روستای محمودآباد بویین‌زهرا و عملیات اجرای طرح آبیاری تحت فشار در اراضی"نرجه"تاکستان به بهره برداری رسید .

وزیر جهاد کشاورزی در این سفر فشرده از طرح توسعه دشت "رادین"دشت تاکستان که طرح توسعه پرورشی گاو شیری است بازدید کرد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز