مدیرعامل شرکت های نمایشگاهی استان قزوین:

امسال ۵۰ عنوان نمایشگاهی در استان قزوین برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۸:۵۲
کد خبر: ۳۰۶۵۱۹
امسال ۵۰ عنوان نمایشگاهی در استان قزوین برگزار می شود
هادی نیک فطرت در بازدید از دفتر سرپرستی خبرگزاری برنا در استان قزوین گفت: امسال50عنوان نمایشگاهی در قالب 35 نمایشگاه در استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هادی نیک فطرت مدیرعامل شرکت های نمایشگاهی استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار از دفتر سرپرستی برنا بازدید کرد.

نیک فطرت ضمن تبریک روز خبرنگار خاطر نشان کرد: رسانه ها در اطلاع رسانی ظرفیت های استان نقش برجسته ای دارند و این اثر بخشی در حوزه نمایشگاه دو چندان است.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها بازوی توانمند برای توسعه استان قزوین هستند، تاکید کرد: امیدواریم تعامل میان دستگاه های اجرایی و رسانه ها روز به روز افزایش یابد تا شاهد رشد چشمگیر استان در همه زمینه ها به خصوص در زمینه نمایشگاه ها باشیم.

3

این مقام مسئول  به عملکرد شرکت نمایشگاه های بین المللی  استان قزوین اشاره و یادآور شد: در سال جاری 50 عنوان نمایشگاهی در قالب 35 نمایشگاه برگزار می شود که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری در این زمینه داشته ایم.

نیک فطرت در خصوص دوران پسا تحریم هم گفت:امیدواریم با توافق صورت گرفته شاهد رونق برگزاری نمایشگاه ها در استان قزوین باشیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هنوز زیرساخت‌هایی مانند هتل های مطلوب و فرودگاه برای برگزاری نمایشگاه بین المللی به نحو مطلوب در استان فراهم نشده است اما تلاش می کنیم  نمایشگاه های داخلی پرباری را برگزار کنیم که در همین راستا نمایشگاه صنایع کوچک 28 مرداد ماه با حضور بیش از 40 برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نگاه ما به برگزاری نمایشگاه توسعه ای است و باید در ابتدا ازیرساخت‌های برگزاری نمایشگاه ها را در استان را فراهم کنیم که هم اکنون حدود 50 الی 60 درصد ظرفیت استان رسیده‌ایم.

نیک فطرت افزود: باتوجه به اینکه با کاهش 16 درصدی صادرات استان قزوین مواجه شده‌ایم امیدواریم با برگزاری نمایشگاه تخصصی گامی جهت رفع این رکود در بخش صنعت  وبازرگانی باشیم .

7

نیک فطرت در ادامه خبرگزاری برنا را خبرگزاری پویا و فعال دانست که با حداقل امکانات نقش مثبتی در عرصه اطلاع رسانی استان دارد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز