فرماندار شهریار در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت:

هدف رسانه دستیابی به تدبیر و ایجاد امید دربین مردم است

۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۲:۲۰
کد خبر: ۳۰۶۵۷۰
هدف رسانه دستیابی به تدبیر و ایجاد امید دربین مردم است
دکتر ناجی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: تلاش برای دستیابی به تدبیر در امور و ایجاد امید در بین مردم در جهت افزایش نشاط اجتماعی از اهداف همیشگی اصحاب رسانه بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران، دکتر سعید ناجی در پیامی که به مناسبت ۱۷ مردادماه، روز گرامیداشت مقام خبرنگار صادر کرد آورده است: تلاش برای دستیابی به تدبیر در امور و ایجاد امید در بین مردم در جهت افزایش نشاط اجتماعی و توسعه سیاسی و فرهنگی و اقتصادی از اهداف همیشگی اصحاب رسانه بوده است.

 فرماندار شهرستان شهریار در این پیام ضمن تاکید بر لزوم توجه جدی به جایگاه آگاهی و علم آن را ابزاری مستحکم، مفید و تاثیرگذار در تصمیم گیری ها، انتخاب مسیر و حرکت در راه رشد و توسعه دانسته و فقدان آن را عاملی در جهت سقوط و گمراهی قلمداد کرده است .

وی با اشاره به تلاش برای دستیابی به تدبیر در امور و ایجاد امید در بین مردم در جهت افزایش نشاط اجتماعی و توسعه سیاسی و فرهنگی و اقتصادی به عنوان اهداف همیشگی اصحاب رسانه  آورده است: این اهداف امروز به عنوان اصلی ترین دغدغه، سیاست و برنامه ی دولت تدبیر و امید قرار گرفته است و این تقارن و تلاقی اهداف را باید نشانه ای روشن از ایجاد بستر مناسب رشد و توسعه کشور در مقطع کنونی دانست .

نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار ضمن گرامیداشت هفدهم مردادماه سالروز گرامیداشت و تجلیل از مقام و جایگاه خبرنگار این روز را، روز پاسداشت از همه ایثارگری ها و تلاش هایی دانسته است که افکار بلند، چشمان بیدار، قلم های نقاد و اندیشه های اصلاح گر را نمایندگی می کنند .

وی ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران و روزنامه نگاران در سالروز شهادت شهید صارمی که جان خود را در راه انجام وظیفه خطیر و ارزشمند اطلاع رسانی و خبررسانی نهاد  اظهار امیدواری کرده است که: بتوانیم ضمن ایجاد بستر مناسب در راه رشد آگاهی جامعه، این مسیر پرفراز و فرود را از موانع و مشکلات بزداییم و با توانمندسازی فعالان این عرصه، پاسخی مناسب به خواسته ها و نیازها بیابیم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز