امیر رضا خادم در کرج:

بودجه وزارت ورزش، پاسخگوی مطالبات جامعه بزرگ ورزش و جوانان نیست

۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۳:۴۲:۲۶
کد خبر: ۳۰۶۵۷۵
بودجه وزارت ورزش، پاسخگوی مطالبات جامعه بزرگ ورزش و جوانان نیست
البرزی ها همواره مطالبات خود را به شکل منطقی عرضه کرده اند و در خیلی از موضوعات بودجه ای حامی وزارت ورزش بوده اند.

 

نشست شورای عالی ورزش استان البرز با حضور امیر رضا خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در کرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج ، در این نشست امیر رضا خادم حرکت ورزش این استان را رو به رشد و اقدامات صورت گرفته را قابل قبول دانست و گفت:ما نیز سعی می کنیم با حمایت موثر از برنامه های این استان در این مسیر اثر بخش باشیم.

وی با اشاره به تدوین فرم ارزیابی فعالیت ادارات ‌کل ورزش و جوانان استان‌های کشور گفت: با توجه به اقدامات مثبت ورزش و جوانان البرز مدیرکل ورزش و جوانان این استان نیز عضو کمیته‌ای است که در حال تهیه و تدوین فرم ارزیابی عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های کشور است.

خادم با قدر دانی از همکاری و تعامل نمایندگان البرز در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات ورزش استان افزود: نمایندگان کرج همواره کمترین فشار و بیشترین حمایت را از ورزش انجام داده‌اند و بر خلاف خیلی از استان ها که توقع دارند وزارت ورزش توجه بیشتری به آنها داشته باشد البرزی ها همواره مطالبات خود را به شکل منطقی عرضه کرده اند و در خیلی از موضوعات بودجه ای حامی وزارت ورزش بوده اند.

وی با بیان این که پیمانه برای ورزش و جوانان کم گرفته شده و حتی اگر این بودجه ی فعلی 8 برابر نیز افزایش پیدا کند باز هم پاسخگوی نیازهای واقعی ورزش و جوانان نیست، گفت: این کمبود به گونه ای است  که مجموع اعتبارات وزارت ورزش با یکی از معاونت های یک وزارت خانه دیگر برابری می کند و هر چقدر هم که این اعتبار در سالهای اخیر رشد داشته است اما رقم نهایی کم است و نمی تواند مطالبات به حق جامعه بزرگ ورزش و جوانان را ادا کند.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان اجرای طرح استعدادیابی ورزشی با همکاری آموزش و پرورش در البرز را کاری ارزنده توصیف کرد و افزود: اداره کل آموزش و پرورش در استان البرز همکاری خوبی را با اداره کل ورزش و جوانان انجام داده و این حرکت البرز می تواند بر پیشرفت و جدی تر شدن طرح استعدایابی در کل کشور تاثیرگذار باشد.

وی در پایان با اشاره به بحث تخصیص یک درصد از بودجه نهادهای دولتی به ورزش تصریح کرد: در صورت محقق شدن این طرح بسیاری از مشکلات ورزش و جوانان رفع خواهد شد و امیدواریم با وجود کارخانجات، صنایع و نگاه مثبتی که در البرز به ورزش وجود دارد و با حمایت بخش خصوصی قسمتی از اعتبارات ورزش و جوانان تامین و شاهد رشد بیش از پیش ورزش این استان باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز