شهدای غواص میهمان مردم قشم

۱۳۹۴/۰۵/۱۸ - ۰۷:۴۷:۵۲
کد خبر: ۳۰۶۵۹۳
شهدای غواص میهمان مردم قشم
دو شهید غواص روز دوشنبه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) میهمان مردم جزیره قشم خواهند بود

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، دو شهید غواص روز دوشنبه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)  میهمان مردم جزیره قشم خواهند بود و روز سه شنبه به سمت جزیره لارک تشییع و در آنجا به خاک سپرده می شوند.

امام جمعه قشم در ستاد استقبال و گرامیداشت شهدای گمنام غواص که باحضور حجت الاسلام احمد غلامی رئیس تبلیغات اسلامی و دیگر اعضای این ستاد برگزار شد گفت: حضور شهدا در استان هرمزگان و شهرستان قشم مایه خیر و برکت معنوی برای مردم خواهد و همانطور که برکات آن در ماه مبارک رمضان در تهران برای همه واضح شد ، عظمت شهدا را در شهرستان قشم نیز شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برای تشییع شهدا در جزیره قشم و لارک باید برنامه ریزی خوبی توسط مسئولین انجام شود اظهار داشت : مردم ما حضور خود را در این مراسمات به خوبی نشان داده اند چرا که خود این شهدا راتقدیم اسلام نموده اند ، لذا با یک برنامه ریزی مناسب باید زمینه استفاده معنوی این مراسمات را برای همگان فراهم نماییم.

حجت الاسلام جوکار افزود : تشییع پیکر پاک شهدای غواص در جزیره قشم در ساعت ۱۸ روز دوشنبه از اسکله شهید ذاکری به سمت امام زاده سید مظفر با حضور اقشار مختلف اجرا می شود و بعد از آن ساعت ۲۱ مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهدیه شهدای گمنام با حضور دو شهید معظم برگزار می گردد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در برنامه تشییع و تدفین شهدا در جزیره لارک بیان داشت : حرکت از جزیره قشم به سمت جزیره لارک در روز سه شنبه ساعت ۷:۳۰ دقیقه از محل اسکله شهید ذاکری خواهد بود و مردم شهید پرور قشم می توانند برای تشییع شهدا حضور داشته باشند.

یادآور می شود پیکر ۷ شهید گمنام در هفته آینده وارد استان هرمزگان می شود که ۲ شهید گمنام غواص بنا به درخواست مردم لارک در آن جزیره به خاک سپرده می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز