تشکیل جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید راه گشای صنعت استان است

۱۳۹۴/۰۵/۱۸ - ۰۸:۳۳:۱۶
کد خبر: ۳۰۶۶۰۷
قاسمی تشکیل این جلسات را راه گشای مشکلات صنعت استان دانست و ابراز امیدواری کرد که با همکاری تمامی دستگاه ها و سازمان ها بتوان به حل مشکلات صنعت استان کمک کرد و عدم اجرای حتی یک مصوبه را باعث دلسردی و دلزدگی بخش تولید دانست. چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور استاندار، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین المللی استانداری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، افراد عضو کارگروه و روسای بانکهای عامل در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، خلیل قاسمی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دبیرکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ضمن ارایه گزارش عملکرد جلسات کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به 11 واحد تولیدی و شرکتهای صنعتی که با مسائل و مشکلات بانکی و مالیاتی مواجه بودند، پرداخت.

قاسمی تشکیل این جلسات را راه گشای مشکلات صنعت استان دانست و ابراز امیدواری کرد که با همکاری تمامی دستگاه ها و سازمان ها بتوان به حل مشکلات صنعت استان کمک کرد و عدم اجرای حتی یک مصوبه را باعث دلسردی و دلزدگی بخش تولید دانست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: واحدهایی که نقش اساسی در تولید استان دارند، با خروج  آنها از رکود، زمینه اشتغال  تعداد زیادی از افراد فراهم می شود. قاسمی خاطر نشان کرد: نداشتن وثیقه، عدم ارائه تسهیلات جدید، معوقات بانکی، پرداخت های مالیاتی، بیمه و مطالبات سازمانهای اقتصادی از جمله مشکلات این واحدها می باشد که هر کدام بررسی و راهکارهای لازم ارائه شد.

وی اضافه کرد: این کارگروه درصدد است تا با پیدا کردن راههای منطقی و هموار نمودن مسیر تولید، مشکلات واحدهای اجرایی را حل نموده و بانک ها و موسسات اقتصادی تسهیلات دهنده را نسبت به حمایت از بنگاههای اقتصادی واحدهای صنعتی ترغیب نماید.

در ادامه این جلسه مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و شرکتهای صنعتی توسط بانکهای عامل و مدیران اجرایی دستگاههای مرتبط مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای رفع مشکلات آنها دستورات لازم داده شد.

در پایان دکتر جادری، استاندار هرمزگان از مدیران اجرایی و بانکهای عامل که تمام سعی و تلاش خود را جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی در استان نموده اند تقدیر نمود و در ادامه اظهار داشت: آیین نامه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ملاک عمل مدیران دستگاهها اجرایی قرار گیرد تا مشکلات این واحدها، علی الخصوص مردم حل شود.

دکتر جادری اظهار داشت: استان هرمزگان جزو استان های پیشتاز در این کارگروه است و تمام تلاش خود را جهت ارتقاء سطح استان و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در استان نموده است.

وی از مدیران خواست تا به فکر حقوق مردم باشند و تمام سعی و تلاش خود را جهت توسعه این استان بگذارند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد در جلسات آینده به مشکلات طرح های نیمه تمام و صادرات گرا پرداخته تا با بررسی بیشتر، نسبت به رفع مشکلات آنان، گام موثری در رفع موانع این طرح ها برداشته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز