باحضور استاندار قزوین؛

ششمین برنامه ورزش صبحگاهی کارمندان دولت برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۱:۲۴
کد خبر: ۳۰۶۷۱۲
ششمین برنامه ورزش صبحگاهی کارمندان دولت برگزار می شود
باحضورمرتضی روزبه استاندار قزوین ششمین برنامه هفتگی ورزش صبحگاهی کارمندان دولت دوشنبه 19 مرداد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ باحضور مرتضی روزبه استاندار قزوین ششمین برنامه هفتگی ورزش صبحگاهی کارمندان دولت دوشنبه 19 مردادبرگزار می شود.

استاندار در خصوص برنامه ورزش صبحگاهی بیان داشت: این برنامه با هدف ایجاد و ترویج نشاط و سلامتی در جامعه برگزار می شود و همه ما باید برای ترویج فرهنگ ورزش همگانی پای کار باشیم.

وی آمار بیماری ها و اعتیاد در جامعه را نگران کننده و رو به افزایش خواند و افزود: ورزش می تواند بهترین پیشگیری از این گرفتاری ها باشد.

استاندار با اشاره به برگزاری همایش های صبحگاهی ورزشی با حضور مدیران به صورت هفته ای در قزوین، گفت: این برنامه ها گامی برای تبلیغ و ترویج ورزش همگانی در بین مردم است.

رییس شورای توسعه ورزش همگانی استان به نقش ورزش در تضمن نشاط و تندرستی شهروندان اشاره کرد و اظهار داشت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا شاهد مشارکت هرچه بیشتر افراد جامعه در ورزش های همگانی باشیم.

ششمین برنامه ورزش صبحگاهی کارمندان دولت با حضور استاندار،مدیران استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی روزدوشنبه 19 مردادماه از ساعت 6 صبح در محل بوستان هشت بهشت روبروی استانداری  برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز