رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان:

وزارت ورزش و جوانان رسانه خودی و غیر خودی ندارد/ خبرنگاران به توسعه ورزش در کشور کمک کنند

۱۳۹۴/۰۵/۱۸ - ۱۴:۲۵:۴۴
کد خبر: ۳۰۶۸۵۱
وزارت ورزش و جوانان رسانه خودی و غیر خودی ندارد/ خبرنگاران به توسعه ورزش در کشور کمک کنند
رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: بر اساس سیاست‌های کلی دولت تدبیر و امید تمامی رسانه‌ها از جایگاهی برابر دروزارت ورزش و جوانان بر خوردارند.
به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، مازیار ناظمی شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران این استان، اظهار کرد: رسانه و خبرنگاران زبان مردم هستند و نباید در هیچ سازمانی رسانه هراسی وجود داشته باشد زیرا جامعه به وسیله خبرنگاران ناظر بر عملکرد ما است.
وی با بیان اینکه اخبار ورزش نباید فقط استقلال و پرسپولیس باشد، افزود: رسانه و خبرنگاران مسئولیتی اجتماعی دارند که باید به آن عمل کنند و برای نمایش درد‌ها و نیاز‌های مردم در جامعه تلاش کنند.
وی تصریح کرد: نباید رسانه هراسی در کشور وجود داشته باشد اما این موضوع در ورزش به یک معضل تبدیل شده است، باید در مرحله اول رسانه را رفیق خود بدانیم نه رقیب تا بتوانیم برای حل مشکلات اقدامی انجام دهیم.
 رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: در حال حاظر بودجه وزارت ورزش و جوانان در بخش‌های مختلف بسیار اندک است همچنین جذب منابع و اعتبارات هم از بخش‌های مختلف کاهش یافته اما به طور مثال در استانی مانند خراسان رضوی با این حجم جمعیت و وسعت رویداد‌های بزرگی در حال برگزاری است.
ناظمی با تاکید بر اینکه رسانه برای تخریب فرد یا سازمانی نیست گفت: وزارت ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید شکایتی از رسانه‌ها ندارد و از هیچ رسانه‌ای شکایت نمی‌کند اما گر رسانه‌ای به صورت حزبی و جناحی عمل کند به طور متقابل ما شکایت خود را به معاونت حقوقی ریاست جمهوری اعلام کرده و از این طریق افدام خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه با رسانه رفاقت داریم و با کمک هم برای توسعه ورزش در کشور تلاش می‌کنیم، خاطرنشان کرد: باید با رسانه‌ها در خصوص مشکلات ورزش همفکری شود اما متاسفانه ما عادت کرده‌ایم که یک موضوع ساده و یا یک فرد را به یک بحران تبدیل کنیم و این ناشی از نبود فرهنگ گفت و شنود  در کشور است که مدیران به گفتگو با رسانه عادت ندارند.
ناظمی در پایان گفت: در وزارت ورزش و جوانان بر اساس سیاست‌های کلی دولت تدبیر و امید نگاه به تمامی رسانه‌ها برابر است و سعی شده تا از مشکلاتی که برای خبرنگگاران در اماکن ورزشی در گذشته رخ می‌داد جلوگیری شود.
وی در ادامه تاکید کرد: برای جذب اعتبارات و سرمایه رسانه‌ها فعالیت‌های ما را به درستی بازتاب دهند تا بتوانیم برای تکمیل پروژ‌های نیمه کاره از توان خیرین و سرمایه گذاران داخلی و خارجی استفاده کنیم.
7109814
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز