رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد:

شهرداری باید مجری سیاست های شورای شهر باشد

۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۲۴:۰۵
کد خبر: ۳۰۷۰۷۰
شهرداری باید مجری سیاست های شورای شهر باشد
عباس ظاهری در بازدید از دفتر سرپرستی برنا در قزوین بیان داشت: شهرداری باید مجری سیاست های شورای شهر باشد که خوشبختانه این تعامل میان شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین برقرار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین: به مناسب روز خبرنگار عباس ظاهری رییس شورای اسلامی شهر قزوین به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی در دفتر خبرگزاری برنا حضور یافت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی گفت: قزوین یکی از شهر های برجسته و دارای پیشینه تاریخی در حوزه مطبوعات است.

4

وی افزود: اکنون هم مطبوعات استان قزوین نقش بسزایی در توسعه حوزه های فرهنگی و شهری دارند و امیدواریم با بهبود شرایط این  قشر فرهنگی شاهد اطلاع رسانی مطلوب تر و حرفه ای تری باشیم.

وی به افزایش تعامل دستگاه های اجرایی با رسانه ها اشاره کرد و گفت: با توجه به توسعه شهری و قابلیت های فضای رسانه ای باید تعامل بیشتری در این حوزه برقرار شود تا شاهد افزایش آگاهی عمومی و شفاف سازی در جامعه باشیم.

عباس ظاهری با بیان اینکه انتقاد منصفانه سبب توسعه شهر می شود ادامه داد: بررسی و انعکاس مشکلات شهری توسط خبرنگاران و مطبوعات استان سبب آگاه تر شدن مسوولان و افزایش کیفیت خدمات رسانی در حوزه شهری می شود.

وی در خاتمه در پاسخ به سوال خبرنگار برنا در زمینه سیاست های شورای شهر و شهرداری گفت: شهرداری باید مجری سیاست های شورای شهر باشد که خوشبختانه این تعامل میان شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین برقرار است.

3

ظاهری از انعکاس اخبار شورای شهر توسط خبرگزاری برنا تقدیر و تشکر کرد.

در این بازدید حکمت ا... داودی و کاظم مجابی دو تن از اعضای شورای شهر و آقای انتظاری و خانم شیشه گرها از مسوولین روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین حضور داشتند.

امیر رجبی سرپرست خبرگزاری برنا در رابطه با مشکلات شهر قزوین و انتظارات مردم از شورای شهر نکاتی را مطرح کرد و خواستار نظارت بیشتر شورای شهر بر عملکرد مسوولان در حوزه مدیریت شهری شد.

1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز