معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج:

به تمامی دانشجویان جدیدالورود خوابگاه می دهیم

۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۰۸:۴۵:۴۲
کد خبر: ۳۰۷۱۶۳
به تمامی دانشجویان جدیدالورود خوابگاه می دهیم
معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه یاسوج برای ترم جدید هیچ‌گونه مشکلی در تامین خوابگاه برای دانشجویان ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛ معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه یاسوج برای ترم جدید هیچ‌گونه مشکلی در تامین خوابگاه برای دانشجویان ندارد.

فریبرز نیکدل در دانشگاه یاسوج گفت: دانشجویان دانشگاه یاسوج در همه نقاط استان از جمله گچساران و چرام در سال‌جاری مشکل خوابگاه نخواهد داشت.

نیکدل با اشاره به رفع موانع و تمهیدات اندیشیده شده در خوابگاه های دانشگاه افزود: در حال حاضر تعداد دانشجویان خوابگاهی دانشگاه یاسوج 1300 دختر و 900 دانشجوی پسر است، که امسال به تمام دانشجویان جدیدالورود خوابگاه می‌دهیم.

وی تصریح کرد: در گچساران هم با دانشگاه آزاد در خصوص خوابگاه مورد نیاز دانشجویان دانشگاه یاسوج قرارداد با قیمت مناسب منعقد کرده‌ایم.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج اذعان کرد:تقریبا 350 دانشجو در گچساران دانشجوی خوابگاهی داریم که از خوابگاه‌های دانشگاه آزاد استفاده خواهند کرد.

این مسئول فرهنگی در دانشگاه یاسوج، خاطرنشان کرد:برای چرام هم هیچ مشکل خوابگاهی نداریم هر چند که البته بار مالی سنگین دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز