کنترل آتش‌سوزی در هتل همای بندرعباس؛

دانش: عملیات اطفاء و امداد در هتل هما به پایان رسید/ آتش‌سوزی محدود بود.

۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۰۸:۰۵:۲۲
کد خبر: ۳۰۷۳۸۲
دانش: عملیات اطفاء و امداد در هتل هما به پایان رسید/ آتش‌سوزی محدود بود.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه حادثه آتش‌سوزی در هتل هما بندرعباس وسیع نبوده است، گفت: با تلاش نیروهای آتش‌‌نشانی این عملیات با موفقیت و بدون زخمی و خسارت جانی به پایان رسید.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، فرجام دانش با اشاره به عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در هتل همای بندرعباس، اظهار کرد: این عملیات طبق روال عادی عملیات‌های اطفاء با موفقیت انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این حریق در ساعت 19 و 10 دقیقه امشب به مرکز 125 آتش‌نشانی بندرعباس اطلاع داده شده است، افزود: خودروهای آتش‌نشانی در کوتاهترین زمان ممکن برای رسیدگی به حادثه مذکور، در محل حاضر شده و وارد عملیات شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ادامه داد: این حادثه با اعزام خودروهای آتش‌نشانی به محل حریق و پس از بررسی و انجام عملیات نجات مسافران، در کمتر از یک ساعت، کنترل شد و اکنون این محل روال عادی فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند.

دانش با بیان اینکه این حادثه چندان وسعت نداشته و در زمان کوتاهی عملیات اطفاء و امداد پایان یافته است، تصریح کرد: این آتش‌سوزی خسارات مالی زیادی به بار نگذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: عمل نکردن سیستم اطفاء حریق این هتل و علت اصلی آتش‌سوزی در دست بررسی قرار دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس با تأکید بر رعایت نکات ایمنی در ساختمان‌ها و خصوصاً مکان‌های دارای سکنه زیاد مانند هتل‌ها و مجتمع‌های بزرگ، تصریح کرد: خوشبختانه آتش‌سوزی رخ داده در هتل هما حجم بسیار کمی داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز