عضو شورای شهر همدان:

درآمدهای شهرداری همدان به زیر صفر رسیده است

۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۰۸:۲۶:۳۲
کد خبر: ۳۰۷۳۹۶
درآمدهای شهرداری همدان به زیر صفر رسیده است
ابراهیم مولوی گفت: درآمدهای شهرداری همدان به زیر صفر رسیده و شهردار همدان از ارائه بررسی بودجه دو دوازدهم و سه دوازدهم خودداری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  عضو شورای شهر همدان در صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: درآمدهای شهرداری همدان به زیر صفر رسیده و شهردار همدان از ارائه بررسی بودجه دو دوازدهم و سه دوازدهم خودداری می‌کند.

وی با بیان اینکه وضعیت تحقق درآمد شهرداری همدان مطلوب نیست، گفت: شهرداری منطقه چهار نزدیک به 4 ماه حقوق پرسنل خود را پرداخت نکرده و این مسئله ممکن است مشکل‎ساز شود.

مولوی با اعلام اینکه اگر می‌خواهیم به سطحی از رفاه اجتماعی برسیم باید تعامل داشته باشیم، عنوان کرد: شهرداری و شورای شهر باید در برخورد با مردم و شهروندان منافع و مشترکات یکدیگر را برجسته کنند تا به نتایج مطلوبی دست یابند.

وی با اشاره به اینکه میدان امام خمینی به عنوان یکی از بهترین المان‌های تاریخی شهر همدان به ساماندهی نیاز دارد، تصریح کرد: درهم ریختگی و اغتشاشات بصری در میدان امام خمینی سبب آشفتگی شده و از نظر روانی نیز مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‎کند.

عضو شورای شهر همدان با اشاره به وجود تعدادی از بانک‎ها در میدان امام بیان کرد: بانک‌های مستقر در میدان امام همکاری لازم را داشته باشند تا طرح ساماندهی میدان امام با وجود فشارهای ادارات و سازمان‌های مختلف برای عدم اجرای آن، عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی شهرداری برای همه مشخص بوده و همگی آن را می‎دانند، عنوان کرد: وضعیت اقتصادی شهرداری همدان به سبب رکود در زمینه صدر پروانه ساختمانی با مشکل مواجه بوده و درآمد کاهش داشته است.

مولوی با اعلام اینکه نزدیک به 90 درصد بودجه شهرداری همدان از صدور پروانه ساخت تامین می‌شد، بیان کرد: شهرداری همدان باید در زمینه درآمدهای پایدار و کوششی اقدام کند تا کمبود بودجه را جبران کند.

وی با اعلام اینکه بانک‌ها از جذب اعتبارات و پول‌های شناور برای سرمایه‌گذاری در سطح شهر همدان کوتاهی نکنند، تاکید کرد: بانک شهر به عنوان سرمایه‌گذار کارت بلیت‌های الکترونیکی شهرداری وارد عمل شده است که در مقابل هر بانکی آمادگی دارد در زمینه‎های مختلف شهری می‎تواند سرمایه‎گذاری کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز