مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تاکید کرد:

اصحاب رسانه نقش بسزایی در ارتقا سطح فرهنگ و ورزش دارند

۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۰۹:۵۰:۱۹
کد خبر: ۳۰۷۴۷۷
اصحاب رسانه نقش بسزایی در ارتقا سطح فرهنگ و ورزش دارند
محمد مشهدی آقایی در نشست ورزشی نویسان استان قزوین گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش برجسته ای برای ارتقا سطح فرهنگ و ورزش ایفا می کنند.

به گزارش خبر گزاری برنا از قزوین؛ محمد مشهدی آقایی مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین در نشست کمیته ورزشی نویسان استان قزوین که به مناسبت 17مرداد روز خبرنگار برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار بیان داشت: رسانه ها در دنیای امروز نقش تاثیرگزاری دارند و این قشر فرهنگی با وجود کمبود امکانات با عشق و علاقه در حرفه خود تلاش می کنند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران امانتدار مردم و مسئولان هستند، ادامه داد: خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش برجسته ای برای ارتقا سطح فرهنگ و ورزش ایفا می کنند و امیدواریم تعامل میان اداره ورزش و جوانان استان و اصحاب رسانه به خصوص کمیته ورزشی نویسان استان افزایش یابد.

مشهدی آقایی ادامه داد: مبنای کار این سازمان همواره بر این بوده است که موضوعات را به صورت پایه ای  و به دور از حاشیه سازی پیگیری کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به اینکه همواره باید بر اساس صداقت عمل کرد، گفت: از سطحی کاری ها و نمایش بازی ها خارج شویم و به صورت جدی به ورزش بپردازیم که لازمه این امر صداقت داشتن در همه کارها است.

وی افزود: با توجه به کمبود اعتبار و امکانات در ورزش استان به دنبال فراهم کردن شرایط مطلوب برای ورزشکارن و جوانان قزوین هستیم.

وی به بهره برداری 71پروژه اداره ورزش و جوانان در هفته دولت اشاره و تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل چمن مصنوعی، استخر و سالن‌های ورزشی در قزوین می‌شود که تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها رابطه مستقیمی با ارتقای سطح نشاط و سلامت مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

در پایان این نشست از اعضای کمیته ورزشی نویسان استان قزوین با اهدای لوح تقدیر و جوایز، تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز