مدیر آموزش و پرورش آبدانان؛

دولت تدبیر و امید به معیشت فرهنگیان توجه جدی دارد

۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۰:۳۲:۵۹
کد خبر: ۳۰۷۵۰۰
دولت تدبیر و امید به معیشت فرهنگیان توجه جدی دارد
صفر رحمانی پور گفت: آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید به دو مقوله ارزشمند کیفیت بخشی و معیشت فرهنگیان توجه جدی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، مدیر آموزش و پرورش آبدانان در اجلاس سی و دوم روسای آموزش و پرورش مناطق کشور گفت: این اجلاس را فرصت مناسبی جهت تبادل تجربیات وتعیین خط مشی آموزش وپرورش واجرای برنامه های دولت تدبیر و امید با شعار تحول درآموزش وپرورش امروز، بالندگی فردا درسال تحصیلی 95-94 است.

صفر رحمانی پورگفت: آموزش وپرورش خودرا مکلف به تحقق شعار اجلاس (تحول امروز بالندگی فردا) برای توسعه وپیشرفت روز افزون در جهان روبه رشد علمی اجتماعی امروز می داند ومی تواندآینده زیبا و روشنی را برای فرزندان این مملکت رقم بزند وکلید این رشد وبالندگی در دستان پرمهر معلمان دلسوز وتلاشگر است .

وی افزود: آموزش وپرورش خودرا مکلف به تحقق این شعاربرای توسعه وپیشرفت روز افزون در جهان روبه رشد علمی و اجتماعی و... می داند وآموزش وپرورش می تواند آینده زیبا و روشنی را برای فرزندان این مملکت رقم بزند وکلید این رشد وبالندگی در دستان پرمهر معلمان دلسوز وتلاشگر است.

مدیر آموزش و پرورش شهر ستان آبدانان در پایان از اجرایی شدن طرح نظام رتبه بندی از اول مهر خبرداد و افزود :هدف اصلی این طرح نه بحث معیشت فرهنگیان،که با هدف کیفیت بخشی به آموزش اجرایی خواهد شد.وصد البته دولت تدبیروامید مصمم به اجرای راهکارهای دیگری نیز برای ارتقا سطح معیشت فرهنگیان عزیز است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز