فرماندهی دریابانی هرمزگان:

کشفیات قاچاق سوخت در هرمزگان ۹۱ درصد کاهش یافت

۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۱۱:۴۶:۴۵
کد خبر: ۳۰۷۵۴۱
کشفیات قاچاق سوخت در هرمزگان ۹۱ درصد کاهش یافت
فرمانده دریابانی هرمزگان از کاهش 91 درصدی کشفیات قاچاق سوخت در استان خبر داد و گفت : به نوعی قاچاق سوخت در هرمزگان مهار شده است.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، سرهنگ احمد دادستانی صبح دو شنبه در نشستی خبری با گرامیداشت روز خبرنگار، اصحاب رسانه تجسم امانت، محبوبت و وجدان بیداری که درعمق جامعه زندگی میکند دانست وبیان داشت: جامعه امنیت پایدار و سلامت فکری و فرهنگی خود را مرهون تلاش خبرنگاران می داند.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه که از ابتدای سال جاری تاکنون انجام گرفته، افزود: جمع آوری 25 متر لوله که کار انتقال سوخت از خشکی به در را انجام می دادند باعث شد،91درصد کاهش کشفیات سوخت داشته باشیم.

فرمانده دریابانی هرمزگان از دستگیری هزارو265اتباع بیگانه غیر مجاز خبر داد و گفت:800کیلوگرم انواع مخدر توسط نیروهای دریابانی کشف شد،میزان کشفیات مشروبات الکلی 10 درصد کاهش یافته است.

دادستانی در ادامه بیان کرد:در رابطه با دخیانیات 14 ملیون نخ سیگار قاچاق کشف شد،که 40 درصد نسبت به پارسال افزایش داشته است.

وی تصریح کرد:کشف لوازم برقی 80 درصد کاهش یافته،اما کشف پوشاک و ظروف قاچاق 80 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی ابراز داشت:توسط دریابانی هرمزگان از ابتدای سال 94 تاکنون 859 قاچاقچی دستگیر و465 شناور و 190 خودرو که در اعزام و جابه جایی کالای قاچاق همکاری داشته اند توفیق شده است.

احمد دادستانی از دستگیری 94 نفر متجاوز مرزی خبر داد و اظهار داشت: در این خصوص 10 شناور متجاوز مرزی توسط دریابانی هرمزگان توقیف شده است که توسط دستگاه های قضایی درحال پیگیری هستند.

درپایان این نشست از خبرنگاران هرمزگان توسط فرماندهی دریابانی استان تقدیر شد.

خبرنگار خبرگزاری برنا:شاکرمی.

                                                                                                     

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز