تجلیل از خبرنگاران حوزه سلامت شهرستان رودان

۱۳۹۴/۰۵/۲۲ - ۰۹:۰۵:۴۰
کد خبر: ۳۰۷۷۵۴
تجلیل از خبرنگاران حوزه سلامت شهرستان رودان
به مناسبت فرارسیدن هفته خبرنگار و گرامیداشت و تجلیل از اصحاب رسانه، نشست صمیمی با حضور رییس و معاونین اداری و بهداشتی شبکه ، ریاست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و نیز جمعی از خبرنگاران رسانه های استانی و شهرستان در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این نشست مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان ضمن تبریک روز خبرنگار و تشکر از همکاری و تعاملات دوسویه خبرنگاران با شبکه بهداشت ، گفت: قطعا با اطلاع رسانی های به موقع و صحیح شما در زمینه های مختلف پزشکی وبخصوص در طرح تحول نظام سلامت، شاهد دستیابی به موفقیت ها در برنامه تحول و ارتقای دانش و توانمندیهای مردم در بحث سواد سلامت هستیم.

دکتر حسن نجفی افزود: نقش خبرنگاران و رسانه ها در انتقال اطلاعات، آموزش مردم و ارتقای سلامت انکارناپذیر است، چراکه اگر به هر نحوی اطلاعات غلط به مردم جامعه برسد، باعث وارد آمدن آسیب بزرگی به جامعه خواهد شد

دکتر نجفی گفت : من نقدهای منصفانه و دلسوزانه خبرنگاران را همیشه پذیرا هستم و باور دارم که این نقدها ی به موقع  آثار بسیار خوبی را در اصلاح و رفع نواقص و کاستی های شبکه بهداشت و مجموعه تابعه آن داشته است . پس بر خود لازم می‌دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران حوزه سلامت رسانه ها که در انعکاس اخبار و دست آوردهای شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان ، سعی فراوان داشتند، اعلام دارم و دست اصحاب قلم را برای ادامه همکاری‌های رسانه ای به گرمی می فشارم.

در ادامه مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان ، نقش خبرنگاران را در اطلاع رسانی مطالب بهداشتی و اپیدمی بیماری ها، جلوگیری از انواع شایعات در جامعه با انتقال صحیح و درست اطلاعات، ارتقای سواد سلامت مردم و جایگزینی رفتارهای مناسب به جای رفتارهای مخاطره آمیز  و نیز آموزش خود مراقبتی به افراد بیمار را کلیدی و تاثیرگذارتوصیف کرد.

وی گفت : بحث ارتقای سلامت دارای دو بخش در حوزه های بهداشت و درمان است که رضایتمندی نسبی مردم از خدمات و همچنین افزایش دسترسی خدمات به مردم از اهداف اصلی مدنظر می باشد.

در پایان جلسه به رسم یادبود از طرف مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان از خبرنگاران حوزه سلامت تقدیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز