در جریان سفر ریاست محترم جمهوری

۹ طرح مهم کشاورزی در شهرستان‌های استان به بهره‌برداری می‌رسد

۱۳۹۴/۰۵/۲۲ - ۱۱:۱۱:۲۷
کد خبر: ۳۰۷۷۸۷
۹ طرح مهم کشاورزی در شهرستان‌های استان به بهره‌برداری می‌رسد
حسین شرفی گفت: در سفر رئیس‌جمهور حدود 9 طرح مهم کشاورزی در شهرستان‌های استان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون اجرایی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اظهار داشت: در سفر قریبالوقوع دولت تدبیر و امید به استان همدان، جهاد کشاورزی استان همدان دو موضوع افتتاح طرح‌ها و پیشنهاد اجرای پروژه‌های عمرانی را مدنظر دارد.

وی بابیان اینکه با سفر رئیس‌جمهور حدود 9 طرح مهم کشاورزی در شهرستان‌های استان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: تخصیص اعتبارات برای اجرای سیستم آبیاری مکانیزه، مرمت  و بازسازی قنوات استان، تکمیل و تجهیز ساختمان مرکزی منابع طبیعی،تکمیل و تجهیز ساختمان جهاد کشاورزی فامنین از طرح‌های پیشنهادی در سفر رئیس‌جمهور به استان همدان است.

معاون اجرایی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان همچنین درخواست تخصیص اعتبار برای ارائه خدمات، ایجاد منابع ذخیره آب برای دو هزارو 500 خانوار عشایری استان همدان را از دیگر پیشنهادهای جهاد کشاورزی در سفر رئیس جمهوری عنوان کرد.

شرفی همچنین موضوع احداث و بازسازی قنات و چشمه‌ها برای جلوگیری از هدر رفت آب،کنترل و مبارزه با بیماری‌های واگیر انسان و دام همچون آنفولانزا و تب مالت و توانمندسازی واحدهای آبزی‌پروری را از دیگر طرح‌های قابل‌ پیشنهاد سفر هیات دولت به استان همدان است.

وی ایجاد شبکه آبیاری و زه کشی، صیانت از جنگل‌های زاگرس و ایجاد ردیف مطالعاتی برای احداث 6 هزار واحد گلخانه را از دیگر طرح‌های پیشنهادی در سفر رئیس‌جمهور به استان همدان معرفی کرد.

معاون اجرایی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به مشکل و بحران کمبود آب در استان همدان احیای قنوات و تأمین آب شرب و کشاورزی در روستاها را از مهم‌ترین طرح‌های پیشنهادی در سفر رئیس‌جمهور به استان همدان دانست و افزود: یکی از مهم‌ترین طرح‌های پیشنهادی  اجرای دستگاه‌های نوین آبیاری و اجرای طرح‌های کشاورزی حفاظتی  در راستای حفظ خاک و حاصلخیز کردن آن‌ها است که امیدواریم اعتبارات لازم در این زمینه تخصیص یابد.

شرفی گفت: هم اکنون معاونت‌های مختلف در سازمان جهاد کشاورزی در حال رصد طرح‌های پیشنهادی و قابل‌اجرا در سفر رییس جمهور به استان همدان هستند.

وی تصریح کرد: با سفر دولت تدبیر و امید به استان همدان در هر شهرستان یک طرح مهم و اثرگذار در حوزه جهاد کشاورزی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز