رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی همدان خبر داد:

آغاز پذیرش دانشجوی بدون آزمون در مقطع کاردانی

۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۸:۴۱:۲۶
کد خبر: ۳۰۸۰۸۳
آغاز پذیرش دانشجوی بدون آزمون در مقطع کاردانی
کیانوش بهرهی از آغاز پذیرش دانشجوی بدون آزمون در مقطع کاردانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی همدان با بیان اینکه تابستان امسال به دلیل پاره‌ای مشکلات فنی، ثبت‌نام پذیرش دانشجو در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی و کاربردی با تأخیر آغاز شد، مدت زمان این ثبت‌نام را به مدت یک هفته از 22 تا 29 مردادماه اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این دوره بدون نیاز به مدرک پیش‌دانشگاهی و بدون آزمون ورودی صورت خواهد گرفت، افزود: متقاضیان می‌توانند در این تاریخ با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به دریافت دفترچه راهنما و ثبت‌نام اقدام کنند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی و کاربردی همدان ظرفیت پذیرش دانشجو در مراکز آموزش علمی و کاربردی تحت نظارت این واحد دانشگاهى در مقطع کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای را 8 هزار و 720 نفر در 120 کدرشته محل برای مهرماه 94 اعلام کرد.

وی افزود: این میزان پذیرش نسبت به نیمسال بهمن 93، 4 هزار و 260 دانشجو در 16 کدرشته محل افزایش داشته است.

بهرهی با بیان اینکه دارندگان مدارک بالاتر دانشگاهی نیز می‌توانند متقاضی تحصیل در این مقطع تحصیلی باشند، از ارائه مدرک رسمی مورد تأیید وزارت علوم تحقیقات و فناوری به دانش‌آموختگان و امکان ادامه تحصیل آنها در مقاطع بالاتر سایر دانشگاه‌ها خبر داد.

وی امکان استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی و برخورداری از معافیت تحصیلی ویژه مشمولان نظام وظیفه را از جمله مزایای ادامه تحصیل در مراکز آموزش علمی کاربردی عنوان کرد.

سرپرست دانشگاه جامع علمی و کاربردی همدان افزود: دارندگان دیپلم سه ساله نظام جدید یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه نیز می‌توانند متقاضی ثبت‌نام شوند.

وی به شروع فعالیت مجدد دو مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر واحد همدان و مرکز آموزش علمی کاربردی بعثت 8 زندان مرکزی همدان اشاره کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز