استاندار همدان:

از مستند سازانی که ظرفیت های همدان را به کشور معرفی کنند حمایت می کنیم

۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۹:۰۲:۴۷
کد خبر: ۳۰۸۱۰۳
از مستند سازانی که ظرفیت های همدان را به کشور معرفی کنند حمایت می کنیم
نیکبخت با حمایت از مستند سازان کشور گفت: اگر مستند سازان یک برنامه و کار علمی از گردشگری همدان تهیه کنند مورد حمایت مالی قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ استاندار همدان در نشست تخصصی با مستند سازان کشور در هتل باباطاهر همدان با بیان اینکه از هیچ گونه کمک مالی و همراهی نسبت به مستند سازان دریغ نمی کند افزود: به مستند سازان قول داده می شود رضایتمندی آنها فراهم شود.

وی اضافه کرد: مستند سازان باید زوایای تاریخی همدان را به رشته تصویر بکشند و با دید وطن پرستانه به همدان که 500 سال پایتخت امپراطوری بوده، نگاه کنند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه همدان چشم و چراغ و پیشانی این مملکت بزرگ است گفت: استان همدان منهای دریا هر مکانی که برای گردشگری نیاز باشد را دارد.

نیکبخت ادامه داد: به تصویر کشیدن همدان برای مستند سازان یک برند و افتخار است و برای ما نیز افتخار است که برند همدان به نام شما بزرگان ثبت شود و کلید بخورد.

وی افزود: همدان باید با این پتانسیلها و استعدادهایی که دارد به دنیا معرفی شود و به مقصد اول گردشگری داخلی و خارجی تبدیل شود.

وی اضافه کرد: همدان زمینه های استعداد گردشگری در کشور و خاور میانه را به تنهایی دارد و ساخت مستند آن یک برنامه ماندگار و جاویدان برای مستند سازان است.

استاندار همدان گفت: همدان اولین شهری است که در دنیا شناخته شده و به ثبت رسیده و با داشتن بیش از یک هزار و 800 اثر تاریخی و امکانات و استعداد گردشگری هنوز مغفول مانده است.

نیکبخت گفت: همدان با داشتن زیر ساخت های مناسب از جمله فرودگاه، راه آهن، داشتن بزرگترین غار آبی و آرامگاه علما و اندیشمندان مقصد گردشگری نیست و مسیر گردشگری شده است.

وی حضور مستند سازان را موجب توسعه صنعت گردشگری همدان خواند و گفت: برای همدان افتخار است تا با قلم و تلاش مستند سازان به دنیا معرفی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز