نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مردم باید در دیدار عمومی استقبال گسترده‌ای از هیئت دولت داشته باشند

۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۵:۲۳
کد خبر: ۳۰۸۱۳۹
مردم باید در دیدار عمومی استقبال گسترده‌ای از هیئت دولت داشته باشند
آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان همدان در هفته دولت عنوان کرد: مردم باید در دیدار عمومی استقبال گسترده‌ای از هیئت دولت داشته باشند و با حضور خود حمایت از دولت و نظام را تثبیت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده ولی فقیه در استان همدان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه همدان با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: فاصله بین دو مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و میلاد حضرت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است باید در این ایام به کرامت اصلی، بنیادی و سازنده توجه کرد.

وی افزود: در صورتی که کرامت حقیقی از جامعه انسانی رخت برکند آن جامعه به جامعه وحوش تبدیل می‌شود بر این اساس کرامت و لئیم دو صفتی هستند که باهم در تقابل هستند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه کرامت رواج دهنده خیر و بخشندگی در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: براساس مکتب انسان‌ساز اسلام همه انسان‌ها از صفت کرامت بهره‌مند هستند بنابراین اعمال و رفتار انسان باید رنگ و بوی خدایی داشته باشد.

وی بیان کرد: گذشت و بخشش از صفات ارزشمندی است که خداوند در نهاد انسان قرار داده است و ائمه اطهار(ع) از آن بهره‌مند بودند اما امروز زنان و مردان در زندگی مشترک نسبت به هم گذشت ندارند و با طلاق بنیان خانواده خود را متلاشی می‌کنند و سبب افزایش آمار طلاق می‌شوند.

محمدی با اشاره به روز دختران عنوان کرد: زنان و دختران مایه برکت جامعه هستند و زنان مانند باغی پر از میوه‌اند که برای ادامه حیات نیازمند باغبانی قوی هستند و در غیر اینصورت به تاراج گذاشته می‌شوند.

وی با اشاره به روز تجلیل از امامزادگان گفت: قریب 4 هزار بقعه متبرکه و امامزاده در کشور وجود دارد و هر امامزاده ضامن اعتقادات مردم آن منطقه است بر این اساس ساماندهی و رسیدگی به امامزاده‌های همدان بسیار ضروری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با تأکید بر ضرورت توجه به روز مقاومت اسلامی افزود: آمریکا و دجال‌های غربی قصد دارند که روحیه مقاومت را از امت اسلامی بگیرند اما رهبری و مردم مسلمان همچنان در قابل تهاجم دشمنان ایستاده‌اند.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان همدان در هفته دولت عنوان کرد: مردم باید در دیدار عمومی استقبال گسترده‌ای از هیئت دولت داشته باشند و با حضور خود حمایت از دولت و نظام را تثبیت کنند.

محمدی با بیان اینکه ریاست جمهوری با هدف خدمات‌رسانی به همدان سفر می‌کند، اظهار داشت: مسئولان باید از این سفر نهایت استفاده را برای رفع مشکلات پیش‌روی پیشرفت و توسعه استان همدان را ببرند و خلاءهای موجود را پر کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز