رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین اعلام کرد:

"دولت تدبیر و امید؛ دولت همدل مردم" شعار امسال هفته دولت است

۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۸:۳۷
کد خبر: ۳۰۸۲۵۲
دولت تدبیر و امید؛ دولت همدل مردم شعار امسال هفته دولت است
رییس شورای اطلاع رسانی استان از انتخاب و ابلاغ شعار "دولت تدبیر و امید؛دولت همدل مرد" بعنوان شعار امسال بزرگداشت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ایوب رحیمی رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین بیان داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین و تشریح دستاوردها و خدمات نظام و دولت تدبیر و امید می باشد.

وی افزود: براساس تصمیم و ابلاغ شورای اطلاع رسانی دولت، تمامی برنامه های بزرگداشت هفته دولت در سال جاری با شعار "دولت تدبیر و امید؛ دولت همدل مردم" و با هدف ارتقا و تقویت همدلی و همزبانی بین دولت و مردم برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اظهار داشت: در همین راستا و با هدف بزرگداشت هفته دولت، تمامی دستگاه های اجرایی موظف هستند نسبت به تهیه و انتشار گزارش ده دقیقه ای با عنوان "گزارش خدمت" درخصوص برنامه ها، عملکرد و پروژه های قابل افتتاح دستگاه خود در هفته دولت اقدام کنند.

وی ادامه داد: این گزارش باید قابلیت استفاده در شبکه های اجتماعی، نرم افزارهای الکترونیکی، تلفن همراه و دیگر شبکه های تصویری را داشته باشد.

رییس شورای اطلاع رسانی استان اظهار کرد: علاوه برآن دستگاه های اجرایی باید نسبت به تهیه  گزارش آماری عملکرد دستگاه خود در فاصله 2 سال دولت تدبیر و امید و مقایسه آن با دوسال قبل از دولت تدبیر و امید اقدام و در سطح رسانه های جمعی منعکس کنند.

رحیمی در پایان تصریح کرد: بازدید دانشجویان و اساتید مرتبط به حوزه فعالیت های دستگاه  با عنوان" درهای باز" با هدف معرفی  خدمات و دستاوردهای دستگاه از دیگر محورها و اولویت های کاری ستاد بزرگداشت هفته دولت در سال جاری می باشد که دستگاه ها باید بدان توجه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز