رضایی‌بابادی مطرح کرد:

کرمانشاه بهترین و امن‌ترین مکان برای سرمایه‌گذاری است

۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۰۷:۰۰:۴۲
کد خبر: ۳۰۸۴۰۲
کرمانشاه بهترین و امن‌ترین مکان برای سرمایه‌گذاری است
سرمایه گذاری‌هایی در این سطح برای استان کرمانشاه مهم است.

نشست مشترک مسئولین استان کرمانشاه با مدیران ارشد شرکت لاستیک سازی ایران تایر درباره بررسی راهکارهای احداث کارخانه تولید لاستیک اتومبیل در کرمانشاه با حضور ابراهیم قربانی معاون تحقیقات و توسعه شرکت ایران تایر، محسن پورکند معاون تحقیقات و ساخت هلدینگ سیناپاد و ارسلان امتعلی مدیر راهبرد صنایع تایر و ابراهیم رضایی‌بابادی، استاندار کرمانشاه، در محل استانداری تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در این نشست گفت: بدون شک استان کرمانشاه بهترین و امن‌ترین مکان برای سرمایه‌گذارانی است که چشم به بازارعراق دارند.

ابراهیم  رضایی‌بابادی اظهار داشت: ما هم برای ایجاد اشتغال بیشتر و نیز تحول در عرصه اقتصادی استان از هر گونه حمایت از سرمایه‌گذاران در این استان دریغ نخواهیم کرد و هر گونه مجوز و امکاناتی را که در اختیار دولت باشد در جهت تسهیل در کار آن‌ها به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: درمورد تامین منابع مالی برای احداث این کارخانه کاملاً خوش بین هستم  چون هم شرکای استانی حاضر به مشارکت در این سرمایه‌گذاری هستند و هم بانک‌های عامل بخش قابل توجهی از آن را تامین خواهند کرد و از این رو هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

استاندار کرمانشاه گفت:سرمایه گذاری‌هایی در این سطح برای استان کرمانشاه مهم است چون هم در ایجاد اشتغال موثر خواهد بود و هم دیگران را به سرمایه‌گذاری در استان تشویق خواهد کرد.

دکتر هدایت حاتمی معاون استاندار نیز با تاکید بر شرایط و مزیت‌های استان کرمانشاه برای هر گونه سرمایه‌گذاری گفت: هم اکنون بیشترین مبادلات مرزی در باره صادرات غیرنفتی از طریق مرزهای استان کرمانشاه صورت می‌گیرد و این استان با داشتن شش مبادی مرزی، بیشترین ظرفیت صدور کالا را به کشور عراق و نیز اقلیم کردستان را داراست.

وی افزود: یکی از راهکارهای ما برای تامین منابع مالی احداث این کارخانه این است که جلسات مشترکی بدون حضور و دخالت دولت بین سرمایه‌گذاران و شرکای استانی برگزار شود و نسبت به سطح مشارکت و میزان تامین منابع به توافق برسند.

شایان ذکر است کرمانشاه اولین استانی است که قرار است در قالب طرح توسعه شرکت مزبور، کارخانه لاستیک‌سازی در آن دایر شود.

 

نظر شما