طی مراسمی؛

از اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین تقدیر به عمل آمد

۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۸:۳۵
کد خبر: ۳۰۸۸۵۹
از اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین تقدیر به عمل آمد
منوچهر شیبانی مدیرکل دفتر سازمانهای نظام مهندسی و تشکل های حرفه ای وزارت راه و شهرسازی از اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر شیبانی اصل مدیرکل دفتر سازمانهای نظام مهندسی و تشکل های حرفه ای وزارت راه و شهرسازی بیان داشت: عملکرد مطلوب مدیرکل راه و شهرسازی و اعضای دستگاه نظارت بر برگزاری سومین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام کاردانی استان قزوین را شایسته تقدیر است.

وی افزود: انجام به موقع مراحل برگزاری، انجام دقیق شرح وظایف محول شده بر اساس آیین نامه و شیوه نامه های موجود و ایجاد بستر مناسب برای برگزاری این انتخابات به شکل مطلوب را از مهمترین شاخص های این تقدیر است.

منوچهر شیبانی اصل خاطرنشان کرد: در همین راستا از ادارات کل راه و شهرسازی استان های مازندران، فارس، مرکزی و قم نیز علاوه بر قزوین تقدیر به عمل آمد.

سومین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام کاردانی ساختمان استان قزوین نیز همزمان با سراسر کشور در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد که در آن مدیرکل راه و شهرسازی به عنوان رییس دستگاه نظارت و مهندس عبدالرزاقی و مهندس علیجانی نیز به عنوان اعضای این دستگاه مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتخابات هیات مدیره سازمان نظام کاردانی استان ها هر سه سال یکبار برگزار می گردد که طبق دستورالعمل، ادارات کل راه و شهرسازی در هر استان وظیفه نظارت بر این انتخابات را بر عهده دارند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز