در خانه فرهنگ علامه دهخدا شهر قدس:

سمینار آموزش روش های پرورش کودکان نابغه برگزار شد .

۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۵:۰۰:۱۴
کد خبر: ۳۰۸۹۷۵
سمینار آموزش روش های پرورش کودکان نابغه برگزار شد .
سمیناری به همت خانه فرهنگ علامه دهخدا شهر قدس و و با مشارکت موسسه ی نو اوران خلاق در شهر قدس بر گزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران، سمینار رایگان چگونه کودک نابغه پرورش دهیم در سالن سمینارهای فرهنگسرای علامه دهخدا با حضور مادران و فرزندانشان  برگزار شد و نحوه برخورد با کودکان، آسیب ها و نکات منفی تربیتی در کودکان مورد بحث و برسی قرار گرفت.

DSC_2377

برپایه این خبر مسعودی مدیر خانه فرهنگ علامه دهخدا در گفتگویی با برنا در مورد تشخیص استعدادهای کودکان اظهار کرد: در تمام کودکان، بسته‌های بدون شکلی از استعدادهای بالقوه وجود دارند که شما با پیداکردن آن بسته می‌توانید آن را به بهترین وجه شکل دهید. هر کودکی می‌خواهد در زمینه‌ای موفق باشد و هر کودکی هم توانایی موفق شدن را دارد. البته محدودیت‌هایی برای کارهایی که والدین می‌توانند انجام دهند وجود دارد که باید از آنها آگاه باشند اما نباید تلاش خود را متوقف کنند. حقیقت این است که شما باید کودکان را در پنج سال اول زندگی‌شان همیشه پیش خودتان نگه دارید چون این سال‌ها مهم‌ترین دوران رشد کودک محسوب می‌شوند.

وی در مورد ارتباط نزدیک فرزندان با والدین افزود: روش‌های ساده مثل نشستن کودکان دور میز هنگام وعده‌های غذایی می‌توانند تاثیر زیادی داشته باشند. کودکانی که هنگام ناهار یا شام با خانواده خود دور میز می‌نشینند و در مورد کارهایی که طی روز انجام داده‌اند صحبت می‌کنند، در شرایط بهتری نسبت به کودکانی که به تنهایی غذا می‌خورند و هیچ‌وقت با پدرو مادرشان حرف نمی‌زنند، قرار دارند. در محیط خانواده است که کودک یاد می‌گیرد زبان را برای بیان ایده‌های خود به کار ببرد و به کار بردن زبان، شیوه فعالیت فکری را توسعه می‌دهد.

وی همچنین به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در این مرکز گفت : به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت  با هدف آشنایی سبک زندگی ائمه اطهار(ع) مسابقه کتابخوانی با عنوان "کرامت" از سوی خانه فرهنگ علامه دهخدا نیز برگزار میگزدد که برای عموم آزاد می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز