دو کرمانشاهی با تیم ملی عازم مسابقات قهرمانی تکواندو جهان شدند

۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۰۷:۳۲:۵۲
کد خبر: ۳۰۹۰۶۰
دو کرمانشاهی با تیم ملی عازم  مسابقات قهرمانی تکواندو جهان شدند
تیم ملی تکواندو نونهالان کشورمان همراه با دو کرمانشاهی برای شرکت در دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان عازم کره‌جنوبی می‌شود.

محمد خانی در وزن نهم به عنوان نفر اول آسیا یکی از مدعیان قهرمانی در رقابت‌های  جهانی کره جنوبی است و حیدناصری نیز هدایت تیم ملی ایران را در این مسابقات برعهده دارد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، تیم ملی تکواندو نونهالان کشورمان همرا با دو کرمانشاهی برای شرکت در دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان در این رده سنی، چهارشنبه (28 مردادماه) عازم کره‌جنوبی می‌شود.

دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان نونهالان، یکم تا 4 شهریور ماه به میزبانی "موجو" کره‌جنوبی برگزار خواهد شد و هوگوپوشان نونهال کشورمان برای شرکت در این رقابت‌های مهم، حساس و نفس‌گیر چهارشنبه 28  مردادماه ساعت22:10  از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) عازم دبی و از آنجا به شهر محل برگزاری مسابقات خواهد رفت.

تیم ملی تکواندوی نونهالان کشورمان که در اولین دوره این رقابت‌ها عنوان قهرمانی جهان را بدست آورده بود، در این دوره از رقابت‌ها هم با ترکیب کامل و با 20 تکواندوکار به مصاف رقبایش می‌رود.

ترکیب تیم نونهالان ایران  ایران عبارتنداز؛ وزن اول (33- کیلوگرم): امیرولی پور، وزن دوم (37- کیلوگرم): محمد رستم‌ن‍ژاد،

وزن سوم (41- کیلوگرم): محمدحسین زاهدی، وزن چهارم (45- کیلوگرم): حامد اصغری، وزن پنجم (49- کیلوگرم): اشکان زحمت‌کشان، وزن ششم (53- کیلوگرم): مجتبی پاسار، وزن هفتم (57- کیلوگرم): عرفان مرادی (کاپیتان)، وزن هشتم (61- کیلوگرم): علی اشکوری، وزن نهم (65- کیلوگرم): محمد خانی، وزن دهم (65+ کیلوگرم): نیما مهرعلی،

سرمربی: حسینعلی نعیمی،  مربیان: وحید ناصری و حسینعلی اسدی ، مدیرفنی تیم: حمید باقی‌ن‍ژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز