فرماندار همدان:

زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب برای دیدار مردم با رئیس جمهور باید فراهم شود

۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۰۹:۳۶:۵۷
کد خبر: ۳۰۹۱۲۸
زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب برای دیدار مردم با رئیس جمهور باید فراهم شود
علی تعالی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب برای دیدار مردم با رئیس جمهور باید فراهم شود، افزود: مردم ولایتمدار استان همدان رسم مهمان‌نوازی را به نیکی می‌دانند و تمایل به استقبال از رئیس جمهور دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرماندار همدان در جلسه شورای اداری شهرستان همدان با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان همدان اظهار کرد: در هفته دولت میزبان رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید در همدان هستیم و برای استقبال از ایشان باید بسترها و زیرساخت‌ها فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه مدت سفر بسیار کوتاه است، بیان کرد: هدف از این سفر دیدار رئیس جمهور با مردم و اقشار مختلف و نخبگان و برگزیدگان استان همدان است.

فرماندار شهرستان همدان با تاکید بر اینکه زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب برای دیدار مردم با رئیس جمهور باید فراهم شود، افزود: مردم ولایتمدار استان همدان رسم مهمان‌نوازی را به نیکی می‌دانند و تمایل به استقبال از رئیس جمهور دارند.

وی با بیان اینکه مشکلات و مسایل استان توسط کارشناسان دسته‌بندی و به دفتر ریاست جمهوری ارسال شده است، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور بر اساس اولویت‌ها و بر اساس بودجه دولت، پروژه‌هایی را مصوب و به اطلاع مردم می‌رساند.

تعالی افزود: دولت یازدهم در شرایطی سکان کشور را در دست گرفت که از لحاظ مالی و اعتباری شرایط بسیار سختی بود.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به پایین آمدن قیمت نفت و میزان فروش پایین آن ابراز کرد: صادرات نفت از 2 میلیون و 500 هزار بشکه به 900 هزار بشکه رسید و قیمت هر بشکه نفت نیز از 130 دلار به 40 دلار رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه این اتفاقات برخی از کشورهای منطقه برای زمین‌گیر کردن جمهوری اسلامی ایران است، گفت: دولت یازدهم با ایجاد انضباط مالی جلوی بسیاری از بی‌بند و باری‌های اقتصادی و فساد مالی را گرفت.

فرماندار همدان با اشاره به پایین آمدن نرخ تورم از 40 درصد به 15 درصد بیان کرد: کارهای مختلف و متعددی در حوزه درمان، اقتصاد و سیاست خارجی در دولت یازدهم اتفاق افتاد که جای توجه دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم اظهار کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در بخش بستری، روستاییان سه درصد از مبلغ کل هزینه و شهروندان 6 درصد را پرداخت می‌کنند و این گام بزرگی در حوزه درمان است.

تعالی افزود: ایجاد آرامش روانی و تعامل بین سه قوه از دیگر اقدامات اساسی دولت یازدهم است که در گذشته شاهد برخی تنش‌ها بین سه قوه بودیم.

فرماندار همدان به نتیجه رسیدن مذاکرات و کار در حوزه سیاست خارجی را یک اقدام تاریخی و ارزشمند عنوان کرد و گفت: خارج شدن از فصل هفتم سازمان ملل بدون جنگ تاکنون شکل نگرفته بود و جمهوری اسلامی ایران با تلاش شبانه‌روزی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای از این مهم با منطق و گفت‌وگو عبور کرد.

وی با تاکید بر استقبال مناسب از رئیس جمهور در همدان خاطرنشان کرد: برای نشان دادن وفاق و همدلی با هر تفکر و سلیقه سیاسی برای استقبال از رئیس جمهور باید تلاش کنیم.

تعالی نقش رسانه‌ها را در استقبال از رئیس جمهور مهم دانست و گفت: با اطلاع‌رسانی مناسب و آماده کردن بسترها استقبال مناسبی از وی در همدان انجام می‌شود.

نظر شما