برگزاری سمینار آموزشی برقگیرها در همدان

۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۰:۰۶:۳۴
کد خبر: ۳۰۹۱۵۱
برگزاری سمینار آموزشی برقگیرها در همدان
مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از برگزاری سمینا ر آموزشی برقگیرها در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، وحید سعیدی مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی اظهار داشت: سمینار آموزشی برقگیرها در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد.

وی افزود: استفاده از برقگیرها برای حفاظت خطوط فشار متوسط و ترانسفورماتورهای توزیع است که در صورت بکارگیری نیاز به سیم ارت در سیستم نیست.

مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: برقگیرها در صورت اضافه ولتاژ روی شبکه kv20 از قطع فیدر جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: این سمینار آموزشی با حضور رؤسای طرح و توسعه و ناظرین شرکت مباشر و کارشناسان دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد.

سعیدی با بیان اینکه سمینار برقگیرها به عنوان دومین دوره آموزشی شرکت در سال جاری برگزار شد، بیان داشت: مدرس دوره نیز به توضیح مباحثی از قبیل آشنایی با برقگیرها، اضافه ولتاژهای شبکه و مزایای برقگیرهای مختلف پرداختند.

وی تصریح کرد: هدف از این دوره آشنایی با برقگیرها و در صورت امکان استفاده از نمونه‌های تأئید شده برقگیرها در خطوط بحرانی kv20 بود.

مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خاطرنشان کرد: از مزایای این دوره آموزشی می‌توان به آشنایی کارشناسان طرح و توسعه با برقگیرها، آشنایی با رفع اضافه ولتاژ در برقگیرهای مختلف و چگونگی  دمپ کردن اضافه ولتاژ در انواع برقگیرها اشاره کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز