استاندار کرمانشاه:

دفاع مقدس متعلق به مردم است

۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۰۸:۲۹:۱۸
کد خبر: ۳۰۹۳۹۵
دفاع مقدس متعلق به مردم است

نشستی با حضور استاندار کرمانشاه به مناسبت 35 مین سالگرد دفاع مقدس در استانداری کرمانشاه تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در این نشست گفت: دفاع مقدس متعلق به مردم است و برنامه‌هایی که به مناسبت این هفته برگزار می‌شوند بهتر است با محوریت همین مردم برگزار شوند.

ابراهیم  رضایی‌بابادی اظهار داشت: کشور ما بر اساس یک نقشه صهیونیستی آمریکایی به شکل ناجوانمردانه‌ای گرفتار یک جنگ تحمیلی همه جانبه با یک دشمن تا بن دندان مسلح شد.

وی افزود: ملت بزرگ ایران با فرمان امام خمینی و تحت هدایت روحانیت به صحنه آمدند و توانستند در دوران جنگ تحمیلی حماسه‌ای بزرگ بیافرینند. در این دوران هنگامی که نیروهای مردمی به کمک نیروهای مسلح شتافتند ایران اسلامی توانست این جنگ را به بهترین شکل ممکن اداره کند و سرفرازانه از این میدان دشوار بیرون بیاید.

استاندار کرمانشاه بر لزوم پرداختن همه جانبه به دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس با دریایی از ایثارگری، معنویت و میهن دوستی مواجه هستیم و شرح این سرفرازی‌ها به بهترین شکل ممکن باید برای جامعه و به ویژه نسل جوان بیان شود.

رضایی‌بابادی ادامه داد: هنرمندان می‌توانند از طریق خلق آثار خلاقانه پیام‌ها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس را به گوش مردم برسانند و در جامعه تحول ایجاد کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز