رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی مازندران خبر داد؛

برگزاری ۱۲ مجمع انتخاباتی هیات های ورزشی در مازندران تا پایان سال ۹۴

۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۵:۰۶:۲۶
کد خبر: ۳۱۰۰۰۹
برگزاری ۱۲ مجمع انتخاباتی هیات های ورزشی در مازندران تا پایان سال ۹۴
به گفته رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی حرفه ای مازندران 12 مجمع انتخاباتی تا پایان سال 94 برای هیات های ورزشی در استان انجام می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران؛ حسین بریمانی با اشاره به برگزاری مجمع های ورزشی در استان گفت: تا پایان سال 94 برای هیات های ورزشی در مازندران 12 مجمع انتخاباتی برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مجامع شمشیربازی، تیراندازی با کمان و کاراته در ماه جاری تصریح کرد: تا پایان سال نیز مجمع هیات های ورزشی اسکیت، وزنه برداری، ناشنوایان، نجات غریق، بیماران خاص، شنا، گلف، ورزش های سه گانه و کشتی برگزار می شود.

بریمانی با بیان اینکه مجمع عمومی هیات های ورزشی با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع اذعان داشت: مجمع انتخاباتی 3 هیات ورزشی شمشیربازی در چهارم شهریور، تیراندازی با کمان در دوازدهم شهریور و کاراته نیز هجدهم شهریور در ماه جاری برگزار می شود.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای مازندران در پایان از برگزاری چندین مجمع تا پایان سال افزود: بیست و هفتم مهر مجمع عمومی هیات اسکیت، اول آبان مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری، ششم آبان مجمع عمومی شنا، دهم آبان مجمع بیماران خاص، پانزدهم آبان مجمع گلف، هجدهم آبان مجمع هیات ناشنوایان، بیست وسوم آبان مجمع هیات ورزش های سه گانه، سی ام آبان مجمع نجات غریق و بیست و چهارم اسفند نیز مجمع هیات کشتی استان برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز