آیت‌الله علما:

حمایت از مظلوم یکی از دستورات دینی ماست

۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۵:۰۸:۰۲
کد خبر: ۳۱۰۰۱۱
حمایت از مظلوم یکی از دستورات دینی ماست
آمریکا مصداق عینی استکبار و دشمن اصلی مسلمانان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آمریکا در سالیان اخیر نشان داده که به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان است و از این کار هیچ ابایی نیز ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: آمریکا به عنوان مصداق عینی استکبار و دشمن اصلی مسلمانان جهان است و سخنان اخیر رهبری در خصوص آمریکا این موضوع را تایید می‌کند.

وی افزود: آن‌ها با ایجاد اختلافات مذهبی و تفرقه افکنی میان شیعه‌وسنی به دنبال پیاده کردن برنامه‌های خود هستند که مسلمانان باید هوشیار بوده و راه نفوذ بیشتر دشمنان را ببندند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: نمونه بارز این اختلاف افکنی ایجاد گروه داعش در سرزمین‌های اسلامی است و آن‌ها با دادن اسلحه، پول، آموزش‌های نظامی و اطلاعاتی این گروه تروریستی را به جان مسلمانان انداخته‌اند که نمونه روشن آن را در کشورهای لبنان، سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، مصر و ... مشاهده می‌شود.

آیت‌الله علما ادامه داد: تمامی این نکات را رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان کشورهای اسلامی در مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) و اتحادیه‌های رادیو و تلویزیون که نزدیک به 60 کشور را شامل می‌شد بیان و بر شناخت هرچه بیشتر استکبار تاکید کردند.

وی افزود: حمایت از مظلوم یکی از دستورات دینی ماست و نظام جمهوری اسلامی دفاع از مظلومان عالم را فارغ از هر رنگ و نژاد و مذهبی وظیفه خود می‌داند.

امام جمعه کرمانشاه به روز صنعت دفاعی 31 مرداد اشاره کرد و افزود: امروزه ایران یکی از کشورهای مطرح و موفق در بحث صنعت دفاعی است و بدون شک آن قدر توان داریم که با قدرت از تمامیت مرزهای خود دفاع و پاسداری کنیم.

آیت‌الله علما در پایان ضمن به فرا رسیدن هفته دولت، آغاز دهه کرامت را نیز یادآور شد و گفت: این دهه برای ما پیام‌های زیادی دارد از جمله این که باید زندگی ما همراه با کرامت، مهربانی و عطوفت باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز